arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۳۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۹ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۵

خبرگزاری صدا و سیما: احمدی‌نژاد مستقل وارد انتخابات 96 می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: اصولگرایان درباره‌ حضور احمدی نژاد در ائتلاف برای انتخابات آینده به نتیجه نرسیده‌‌اند.

به گزارش انتخاب، مجتبی شاکری عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درخصوص حضور محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری96 و حمایت اصولگرایان و جبهه پایداری از وی،گفت: احمدی نژاد کاندید اصولگرایان نیست و خودش این موضوع را مطرح کرده است از این رو برای انتخابات ریاست جمهوری 96 مستقل وارد می‌شود.

وی در ادامه افزود: ائتلاف اصولگرایان در رابطه با احمدی نژاد همچنان به نتیجه نرسیده و برای حضورش در ائتلاف اصولگرایان هنوز تایید نشده است. زیرا حضرات آیات یزدی، مصباح و موحدی کرمانی در رأس امور و تصمیم گیری اصولگرایان هستند و برنامه ریزی ها در این زمینه برعهده آنها است.

شاکری تصریح کرد: هنوز مشخص نیست که احمدی نژاد بتواند با تأیید ائتلاف اصولگرایان در انتخابات حضور داشته باشد و حتی صحبتی هم راجع به این موضوع شروع نشده است این در حالیکه احمدی نژاد فعالیتش را قبل از تایید آغاز کرده است.

عضو جمعیت ایثارگران اظهار داشت: احمدی نژاد اگر به پرسش‌هایی که مورد نقد اصولگرایان بود پاسخ می‌داد و همچنین سازوکارهای اصولگرایان را عملی می‌کرد این موضوع منطقی تر به نظر می‌رسید تا اینکه بخواهد مستقل وارد عرصه انتخابات شود.

شاکری بیان کرد: تجربه دوره قبل ریاست جمهوری نشان داده اگر ائتلاف اصولگرایان بر روی یک نفر نباشد، آرا تقسیم می‌شود که این توزیع آرا باعث رأی آوردن روحانی در انتخابات شد زیرا رأی اصولگرایان لغزش پیدا کرد اما اگر ائتلاف صورت می‌گرفت رای آنها کم‌تر از رای روحانی نبود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قطعا اگر احمدی نژاد به صورت مستقل عمل کند موفق نخواهد شد و همچنین اگر اصولگرایان هم بخواهند به صورت تک نفری و جدا از ائتلاف وارد عرصه انتخابات شوند، به نتیجه‌ای نمی‌رسند.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
0
6
بنده نفهمیدم این شاکری بود که این حرفها را زد یا خبرگزاری صدا و سیما؟! تیترتان با متن خبر همخوانی ندارد لطفا اصلاح کنید.
رهنما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
2
5
باید دید منافع ملی چه ایجاب میکند وی مختار است امروز شورای نگهبان در معرض امتحان خواهد بود تا نقش خویش در حفاظت از منافع ملی را ارایه دهد
بسیاری از اقدامات ایشان جنبه تقصیر دارد و قابلیت پیگری قضایی دارد
پاسخ ها
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
اگه احمدی نژاد صلاحیت نداشته باشه دیگه چه کسی توی این مملکت صلاحیت داره !؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
2
0
یعنی خدای نکرده شورای محترم نگهبان تا این حد انعطاف به افرادی همانند احمدی نژاد با ان رفتار و عملکرد هشت ساله داده و تایید صلاحیت بدهند بخدا دیگر خیلی بد خواهد شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵
2
0
شورای نگهبان بارها اظهار داشته که برای رضای خدا و انفلاب کار می کند . اگر این هرسه در صلاحیت یک فرد تبلور پیدا کند شورای نگهبان به وظیفه خود عمل خواهد کرد.
نظرات بینندگان