arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۴۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۲ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰

پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله امجد و علی شکوهی فیلتر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله امجد كه در قالب یك وبلاگ در بلاگفا فعالیت و گزیده سخنرانیهای وی را منتشر می كرد، بعد از انتشار پیام انتقادی تند ایشان، عصر جمعه مسدود شد و با قطع سرویس دهی بلاگفا به آن مطالب داخل آن هم از دسترش خارج شد.

گفتنی است اخیرا آیت الله شیخ محمود امجد، از شاگردان علامه طباطبایی و از اساتید اخلاق در پیام تندی از برخی رخدادها انتقاد كرده است.

همچنین نقد زمانه سایت علی شكوهی، روزنامه نگار فیلتر شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳
احمد توکلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
2
2
تف ولعنت بر این دنیا که استاد امجد را کنار علی شکوهی قرار داد . مارا از مطالب ناب وعرفانی استاد مسلم اخلاق محروم کردید خدا هدایتتان کند که اینقدر آمریکایی فکر مکنید وشعار یا با مایی یا علیه مایی را ملاک عملتان قرار دادید. وازیک انتقاد وتظلم به جای اینکه مساله را حل کنید صورت مساله را پاک میکنید؟ آیا فرمایش مولا یادتان رفته که مظلوم نباید با لرزش صدا از حاکم حق خود را بگیرد ؟ ویا علت سرنگونی حکومت های گذشته، اعمال قانون برای ضعفا وفرار قانون برای اغنیا می باشد.فاین تذهبون انی توفکون ؟ چرا دشمن تراشی می کنید ؟ چرا کسی را که خودش را وقف هدایت جوانان کرده دل آزرده ورنجیده خاطر می کنید ؟ چرا کور کورانه یک مسلمان واقعی را ممنوع الخروج می کنید ؟ درمقابل خدا وامام زمان چه جوابی دارید ؟ در مقابل شاگردان وتشنگان معرفت ناب استاد امجد چه استدلالی دارید ؟ شرمتان باد از این همه وقاحت ؟که طاقت یک انتقاد کوچک را هم ندارید وادعای کشور اسلامی وجامعه اسلامی هم می کنید؟ دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را ؟ اگر واقعاً مسلمان هستید فیلتر را از وبلاگ استاد امجد بردارید؟ وگرنه به همه چیز شما شک می کنیم هرچند شک بنده به ظن قوی تبدیل شده وان شاءالله به یقیین نرسد ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
2
2
با آنکه مواضع سیاسی ایشان را نمی پسندم اما این رفتار نیز در راستای جذب حداکثری منوی مقام معظم رهبی نیست. آقای توکلی عزیز شما هم خیلی شلوغش نکن حالا.
توکلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
1
باعرض سلام خدمت آقای ناشناس عزیز چند تا دعای خیر برای جنابعالی می کنم ان شاءالله در حق بنده هم مستجاب شود !
1- خداوند ان شاالله به شما شجاعتی بدهد که حداقل خودتان را معرفی کنید .
2- خداوند معرفت اولیائش را نصیب شما بگرداند.
3- خداوند به شما یک ویراستار هدیه بفرماید که در دوخط دو غلط املایی فاحش داشته باشید.(یک کم بیشتر مشق بنویسید)
4- ان شاءالله به دور از تکلف وهمواره ساده گو باشید واز کلمات قلمبه سلمبه استفاده نکنید. راستی منظور شما از (منوی رهبی) همان منویات مقام معظم رهبری است که معنایش می شود خواسته های رهبر عزیز؟یانه منظور شما چیز دیگری بود؟
در ضمن بنده یک فرد ساکت هستم وهمیشه انظباطم در مدرسه 20 بود .
به دور از شوخی خدمت شما عزیز ناشناس باید عرض بکنم که به قول آیت حق حضرت آیت الله بهاالدینی ( الامجد وما ادراک ما الامجد) . من وهزاران مثل من نوعی با موعظه های این وبلاگ زنده می شدیم که متاسفانه ...
علی(دوباره)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
0
جناب توکلی عزیز وقتی که به این سادگی قضاوت می کنید و حکم می دهید بعید می دانم درس اخلاق آیت الله امجد برای شما مفید باشد.
به علی
|
UNITED STATES
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
0
0
آقای علی نه که شما و امثال شما هم ساده حکم نمی کنید و کلا هممممه ی حرفهاتون از رو عقل و شرعه...
نظرات بینندگان