arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۹ - ۰۶ شهريور ۱۳۹۵

برخورد با تعدادی از مدیران شبکه‌های اجتماعی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روابط عمومی سپاه بیت المقدس استان کردستان از برخورد با تعدادی از مدیران شبکه‌های اجتماعی در سطح استان کردستان توسط سربازان گمنام سازمان اطلاعات این سپاه خبر داد.

به گزارش انتخاب، روابط عمومی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

«نظر به رصد سایبری سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه کردستان بر روی شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام، که بیشترین درصد اینستاگرام در اختیار آتلیه‌ها و آریشگاه‌های زنانه و مدلینگ‌ها می‌باشد که عکس‌های موجود در این پیج‌ها اکثریت دنبال کننده‌ها را به خود اختصاص داده‌اند این حجم زیاد ضمن تأثیرپذیری، با ایجاد و القای مسایل غیراخلاقی و غیردینی باعث افشای بی‌بندوباری و سستی بنیان خانواده می‌شود.

در پی غفلت دستگاه‌های فرهنگی و ناآگاهی صنوف و اتحادیه؛ عکاسان، آرایشگران، مزون و طراحی لباس به مکان ترویج فساد و فحشا تبدیل شده و به تولید و انتشار تصاویر مبتذل و غیراخلاقی از افراد و خانواده‌ها در فضای مجازی مبادرت می‌کردند این فعالیت‌های مجرمانه با برنامه‌ریزی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و در راستای گسترش بی‌حجابی، ولنگاری فرهنگی، ارتباطات غیراخلاقی و هدف اصلی آن نیز وارد آوردن ضربات مُهلک به بنیان خانواده‌های ایرانی اسلامی است.

این افراد در دام عناصر بیگانه و پروژه نفوذ فرهنگی گرفتار شده بودند و با اقدامات اطلاعاتی و رصد فعالیت‌های این افراد در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام بیش از 50 نفر که در حوزه مدلینگ، آرایشگاه زنانه، آتلیه و خالکوبی فعال بودند در سطح استان شناسایی و با آنان برخورد شد.

در ضمن این اقدام در پی افزایش سطح مطالبات عمومی جامعه جهت برخورد با مجرمان فضای مجازی و با هدف حمایت از کیان خانواده و جامعه اسلامی صورت گرفته است.»
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان