arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۷۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۸ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰

خیانت جاسم کرار به تیم ملی ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربي تيم ملي فوتبال المپيك ايران گفت: كادر فني تيم اميد به احترام پرچم مقدس ايران به تيم اميد خدمت كرده و براي بازي با عراق به ميدان رفته‌اند.

به گزارش انتخاب، عليرضا منصوريان پيش از سفر تيم ملي فوتبال اميد ايران به عراق در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: ما اميد زيادي به موفقيت در بازي با عراق حتي در كشور خودشان داريم. تمرينات خوبي داشتيم و به لحاظ تاكتيكي بازيكنان پيشرفت قابل توجهي در آن داشتند. ما از هر حيث آماده‌ايم تا پيروز ميدان باشيم. تنها دو بازيكن ما مشكل خروجش باقي مانده بود كه آن هم حل شد. جا دارد از سردار باران چشمه، سرهنگ حلوايي و سرهنگ صادقي و نيز تمام مجموعه دانشگاهي و دانش‌آموزي كه با ما همكاري كرده‌اند تشكر كنم.

وي در ارزيابي از تيم اميد عراق تصريح كرد: عراق به لحاظ فيزيكي تيم بسيار خوبي است. ما فيلم بازي‌هاي آن‌ها را ديديم و نسبت به شرايط اين تيم اطلاعات دقيق و كاملي داريم كه از آنجا براي ما فرستادند. شرايط هوايي اربيل (محل برگزاري مسابقه) كاملا شبيه تهران است و به لحاظ فني هم از تيم عراق اطلاعات خوبي داريم.

منصوريان در پاسخ به اين سوال كه ظاهرا قرار بود محمد خرمگاه و يكي، دو نفر ديگر را براي اخذ اطلاعات به عراق بفرستيد كه اين كار ميسر نشد، پس اطلاعات فني كه از آن صحبت مي‌كنيد را چگونه به دست آورديد؟ اظهار كرد: ما از ابتدا نام خرمگاه را مطرح كرديم، اما افراد ديگري را به عراق فرستاده بوديم تا اسامي‌شان لو نرود. كار ما دقيق و حساب شده بود. به طور مثال ما مي‌دانيم جاسم كرار به تيم اميد عراق سركشي كرده و اطلاعاتي را از تيم اميد ايران به آن‌ها داده است. محل هتل ما تا ورزشگاه حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ متر فاصله دارد. به هر ترتيب ما تسليم عراق نمي‌شويم و براي برد به ميدان خواهيم رفت.

منصوريان گفت: ما سيستم‌ ريكاوري مناسبي را براي بازيكناني كه دير به اردو اضافه شدند، در نظر گرفتيم تا آن‌ها به توان جسمي نسبتا برابري با سايرين برسند. تيم ما به لحاظ شرايط روحي و رواني فوق العاده‌ است و بازيكنان متوجه شرايط تيم اميد هستند.

سرمربي تيم اميد درباره علت عدم عقد قراردادش با فدراسيون، گفت: درباره اين مساله و يكسري از مسايل ديگر پس از بازي‌هاي تيم اميد برابر عراق صحبت خواهم كرد.

منصوريان در پاسخ به اين سوال كه عدم عقد قرار داد شما در فدراسيون به اين دليل نبوده كه مسئولان منتظر هستند تا عملكرد تيم اميد برابر عراق را ببيند و در صورت راه يابي به دور بعد درباره آينده كاري شما تصميم بگيرند؟ اظهار كرد: من فعلا به اين مساله ورود نمي‌كنم و تنها مي‌گويم كه كادر فني تيم اميد به احترام پرچم مقدس ايران و مردمي كه هر چه داريم از آن‌ها داريم به تيم اميد خدمت مي‌كنند. مي‌توانم بگويم ۴۵ روز از زمان حضور من تا تيم اميد با تيم عراق فرصت داشتيم كه مي‌توانستيم هر كاري انجام دهيم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
0
وای از شما با این تیتر!یعنی چه؟بیشتر دقت کنید،حیف هستید که با بی دقتی انگشت نما شوید.
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
0
این وطن پرستی است نه خیانت .از انتخاب انتظار بیشتری می رود.طبیعی است ایشان عراقی هستند و هوای کشورش را داشته باشد.لابد به خرمگاه یا هر کس دیگر که برود اطلاعات بیاورد تیتر می زنید جاسوس؟!!!
ی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
0
اقای فتح الله زاده خجالت بکشد که خودش را واسه کرار میکشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
0
0
این چه تیتر مزخرفیه که زدین؟

نکنه انتظار دارین برعکس عمل کنه و بیاد اطلاعات تیم عراق رو به ایران بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
0
0
بازم هی به این جاسم کلک ها پول آن چنانی بدهید!!
نظرات بینندگان