arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۹ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵

بازداشت 7 نفر از سر شبکه‌های باندهای موادمخدر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  از دستگیری 7 نفر از سر شبکه‌های باندهای موادمخدر در استان طی روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش انتخاب، سردار حسین رحیمی با بیان این مطلب که سیستان و بلوچستان به لحاظ امنیتی و مبارزه با مواد مخدر در کشور در یک نرم خوب و مناسب قرار گرفته است، اظهار کرد: سنجش درصد وقوع جرم به جمعیت نشان می‌دهد که رتبه استان سیستان و بلوچستان در میزان جرائم و ناامنی‌، از میانه جدول در کشور پایین‌تر است، یعنی از نظر وقوع جرائم در رتبه بالا نیست.

وی با تاکید بر این مطلب که دوسال اخیر به خصوص سال گذشته برای امنیت استان سال طلایی محسوب می‌شود، افزود: از ابتدای سالجاری تا کنون سیستان و بلوچستان به لحاظ امنیتی موقعیت ممتازی در کشور داشته که این امر مرهون رشادت‌ها و تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی در استان است.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: با اشراف امنیتی و اطلاعاتی مناسب، هر تحرکی که از سوی دشمن بوده خنثی شده است.

سردار رحیمی در ادامه گفت‌وگو با ایسنا یادآور شد: مردم حق دارند که در امنیت و آرامش زندگی کنند و به صراحت عرض می‌کنم که در بحث توسعه و اشاعه امنیت، با مخلان نا امنی تعارف نداریم.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: سرپیچی از قانون تخلف است و متخلفین نیز زیر ذره‌بین پلیس قرار دارند.

وی بیان کرد: برخی افراد فریب خورده که قصد تحرک و ضربه‌زدن به نظام را داشته‌اند در نطفه زمین‌گیر و دستگیر شده‌اند.

دستگیری 9 نفر از عوامل تروریستی در استان
فرمانده انتظامی استان هم‌چنین از دستگیری 9 نفر از عوامل تروریستی در استان طی 5 ماه گذشته خبر داد و گفت: در همین رابطه حدود 23 نفر هم شناسایی و دستگیر شده‌اند.

رحیمی گفت: این افراد قصد انجام تحرکات مختلف در استان و کشور را داشتند که با عنایت پرودگار و انجام کارهای اطلاعاتی منسجم و دقیق نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بخش‌های سایر جرائم نیز بیش از 89 درصد از جرائم رخ داده در سطح استان کشف شده و مجرمین آن نیز دستگیر شدند.

وجود شرایط مناسب برای سرمایه‌گذاری در استان
وی خاطرنشان کرد: این نوید را به همه سرمایه گذاران و مردم استان می‌دهیم که سیستان و بلوچستان در سایه امنیت، باثبات است و شرایط برای سرمایه‌گذاری و توسعه و آبادانی استان کاملا مهیاست.

رحمیی گفت: یکی از اهداف دشمن این است که اجازه ندهند تا کارهای زیربنایی در سطح استان انجام شود اما خوشبختانه استان به هر لحاظ شرایط سرمایه‌گذاری و توسعه را دارد، لذا به همه سرمایه‌گذاران اعلام می‌کنیم که امنیت کامل در سیستان و بلوچستان تامین است.

رحیمی تصریح کرد: در هفته دولت صدها پروژه کوچک و بزرگ استراتژیک در سطح استان در حال اجراست که نتایج آن دو یا سه سال بعد پدیدار می‌شود. با اجرای این طرح‌ها در واقع عقب‌ماندگی‌های موجود در استان برطرف می‌شود.

کشف 56 تن مواد مخدر
رحیمی در ادامه گفت: در بخش مبارزه با مواد مخدر امروز استان جهش خوبی داشته و با کشف بیش از 56 تن مواد مخدر در 5 ماه گذشته سال جاری رکورد جدیدی را در مبارزه با باندها و سرشبکه‌های موادمخدر به ثبت رسانده‌ایم.

وی تصریح کرد: تازه‌ترین خبراین است که تا این لحظه 7 نفر از سر شبکه‌های باندهای بزرگ مواد مخدر در استان دستگیر شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد: با کسی که قانون را زیر پا می‌گذارد و ایجاد شرارت می‌کند و به حقوق مردم تعدی می‌کند تعارف نداریم و با شدیدترین روش و قدرت با آن برخورد خواهیم کرد.

رحیمی در پایان گفت: مبنای برنامه‌ریزی پلیس همین است که دکترین نیروی انتظامی مردم‌محوری و جامعه مداری است و بر اساس این مبنا، برنامه‌ریزی می‌شود تا فضای آرامی را برای مردم ترسیم کنیم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان