arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۲۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۵

بلاتکلیفی مصدومان جاده‌ای در نبود متخصص و جراح مغز و اعصاب در چابهار

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تنها متخصص و جراح مغز و اعصاب بیمارستان امام علی (ع) چابهار از اواخر مرداد از این بیمارستان رفته است و از ۲۵ مرداد تا کنون مصدومان و بیماران نیازمند به این تخصص بلاتکلیف مانده‌اند.

به گزارش انتخاب، این وضع در حالی برای بیمارستان امام علی(ع) چابهار رقم خورده است که یک جراح عمومی مصدومان را ویزیت  کرده است و تعدادی از مصدومان نیز به مراکز درمانی سایر شهرهای سیستان و بلوچستان معرفی شده‌اند.

این در حالی است جمعه بعدازظهر بیمارانی که به سبب نبود جراح مغز و اعصاب از بیمارستان به مراکز درمانی دیگر ارجاع داده شده بودند فراخوان شدند زیرا گفته می‌شود قرار است اول هفته جراح دیگری به چابهار برود.

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که پزشک متخصص اطفال این بیمارستان نیز از هفته پیش رو تسویه حساب کرده و باید منتظر متخصص جدید بود.

این در حالی است که بیمارستان امام علی(ع) چابهار از سال‌های گذشته فاقد سونوگرافیست زن بوده و عموما زنان چابهار، کنارک، نیکشهر و توابع این شهرها برای انجام سونوگرافی به زاهدان و کرمان می‌روند.

در حال حاضر تنها سونوگرافیست‌های مستقر در چابهار دو نفر هستند که یکی برای بیمارستان سپاه و دیگری نیز در بیمارستان امام علی(ع) فعالیت می‌کنند و هر دو مرد هستند.
نظرات بینندگان