arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۸۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۰

فروش سلاح گرم جنگی در خیابان ناصرخسروی تهران

در خیابان ناصرخسرو تهران، انواع سلاح کمری "کلت" یا به قول اسلحه به دستهای آن محله، "شاهکش" و مسلسل AK47 یا همان کلاشنیکف خودمان، به فروش می رسد. این بخشی از مشاهدات خبرنگار روزنامه تهران امروز است که در گزارش صفحه 10 امروز خود آورده: "از (رسول، یکی از دستفروشان خیابان ناصرخسرو) می پرسم چه اسحله هایی دارد؟ با فردی تماس می گیرد. به لهجه کردی حرف می زند. تلفنش را که قطع می کند، می گوید: "شاهکش دارم."
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تهران امروز نوشت: در خیابان ناصرخسرو تهران، انواع سلاح کمری "کلت" یا به قول اسلحه به دستهای آن محله، "شاهکش" و مسلسل AK47 یا همان کلاشنیکف خودمان، به فروش می رسد. این بخشی از مشاهدات خبرنگار روزنامه تهران امروز است که در گزارش صفحه 10 امروز خود آورده: "از (رسول، یکی از دستفروشان خیابان ناصرخسرو) می پرسم چه اسحله هایی دارد؟ با فردی تماس می گیرد. به لهجه کردی حرف می زند. تلفنش را که قطع می کند، می گوید: "شاهکش دارم."

خبرنگار روزنامه، نرخی نیز از قیمت تک فروشی و خرده فروشی اسلحه گرم در ناصرخسرو می دهد :"شاهکش 150 هزار تومان، کلاش هم از 350 هزار تومان به بالا."

به نوشته این روزنامه، اسحله فروشان خیابان ناصرخسرو، اسم هم دارند، با نام و نشان مشخص در اندام و چهره: "دو نفر هستند. رضا، مسن تر است، اما رسول، پسر جوانی است که بیشتر از 25 سال ندارد. رد چاقو، سمت راست صورتش را نشانه دار کرده است.... به لهجه کردی حرف می زند."

خبرنگار روزنامه، با تفنگ فروشان ناصرخسرو، قرار و مدار برای خرید اسلحه هم می گذارد: "شاهکش را تا دو ساعت دیگر تحویل می دهم... برای کلاش پس فردا بیا. رضا می گوید. اما پس فردا چطور پیدایش کنم؟ رسول بی آنکه آثاری از ترس توی چهره اش باشد، می گوید: "جای ما همینجاست، من نباشم، رضا هست. به مردی که کنارش ایستاده است اشاره می کند.

در هفته گذشته، مجلس تصویب کرد قاچاقچیان اسلحه گرم و مهمات جنگی با 2 تا 15 سال زندان مجازات شوند و برای قاچاقچیان سلاح گرم شکاری، مجازات 6 ماه تا 2 سال زندان را پیش بینی کرد، ولی انگار، یا فروشندگان اسلحه گرم در ناصر خسرو خبر ندارند یا ....؟
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۱
مهدی
|
NETHERLANDS
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
6
67
خودم یکبار از یک فروشگاه لوازم شکار در خیابان فردوسی به شوخی پرسیدم شما کلت کمری هم میفروشین؟ فروشنده گفت داریم ۲۵۰ هزار تومن بگم بیارن؟!
تیمسار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
37
21
چرت نگو الان با 250 هزار تومان هم به آدم فحش هم نمیدن
نظرات بینندگان