arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۰ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵
رحمانی‌فضلی:

تمام وعده‌های رییس‌جمهور پیگیری می‌شود

وزیر دولت اصلاحات بر اهمیت انتخاب شهردار تاکید کرد و گفت: شهردارها نباید افرادی باشند که وقتی پای کار می‌آیند اهل معامله باشند. افرادی که هویت داشته باشند، اهل معامله نیستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : «عبدالرضا رحمانی فضلی» عصر روز یکشنبه در مراسم افتتاح روگذر شهید مدافع حرم حاجی حتم لو شهر گرگان افزود: یکی از وعده‌های رئیس جمهور این بود که شر بزرگ دشمن را که به بهانه انرژی هسته‌ای در خانه ملت را گرفته بود دور کند که با مذاکرات و با هدایت رهبری، مقاومت و استقامت مردم و تدبیر دولت به نتیجه رسید.

وی ادامه داد: امروز ملتی نیستیم که تهدید و هراسی داشته باشیم. می‌خواستند ایران‌هراسی کنند و ما را تهدید به جنگ می‌کردند، اجماع بین‌المللی علیه ایران شکل گرفته بود اما در نهایت تسلیم قدرت مردم ایران شدند و مجبور شدند مذاکره را به نفع ملت ایران به پایان برسانند.

وزیر کشور گفت: قول بعدی رئیس جمهور این بود که در سیاست داخلی باید آرامش و وحدت و انسجام داشته باشیم و مردم را نباید از درگیری ها و اختلافات خسته کنیم.

رحمانی فضلی افزود: در این سه سال دولت نه تنها منشا اختلافی نبود، بلکه با بزرگواری، صبر و متانت همه حاشیه‌سازی‌ها علیه دولت را تحمل کرد و امروز در مملکت انسجام، وحدت و هماهنگی و همدلی داریم که از این بابت از رهبر انقلاب تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: قول دیگر رئیس جمهور این بود ما باید در کشور امنیت داشته باشیم که امروز به رغم ناامنی‌ها در منطقه خاورمیانه، ایران جزیره ثبات در منطقه است.

وزیر کشور گفت: قول دیگر رئیس جمهور این بود که وضعیت اقتصادی، اشتغال و تولید را باید فعال کنیم که با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبری دولت مصمم است این پروژه را به نتیجه برساند و ما بتوانیم ضعف اقتصادی را جبران کنیم.

رحمانی فضلی در ادامه به برنامه‌های دولت در حوزه مدیریت شهری اشاره کرد و اظهارداشت: در حوزه مدیریت شهری و شهرداری‌ها سیاست دولت حمایت است که از بودجه ۶۰ هزار میلیارد تومان شهرداری‌ها ۱۸ هزار میلیارد تومان از طریق مالیات ارزش افزوده و کمک مستقیم دولت است.

وی ادامه داد: دولت سعی کرده است قوانین مناسبی برای شهرداری‌ها تصویب کند که در این زمینه لایحه توسعه پایدار شهری، لایحه جامعه مدیریت شهری و لایحه اداری و استخدامی در دولت در دست بررسی است.

وزیر کشور اظهارامیدواری کرد: با تلاش مردم، شهرداری‌ها و شوراها شهرها به کانون رفاه، آرامش و امنیت برای زندگی شهروندان تبدیل شود.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان