arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۲۱ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۵

جانشین فرمانده سپاه قدس: اروپا باید مدیون مدافعان حرم باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: اقدام مدافعان حرم تنها دفاع از حرم نیست بلکه دفاع از کل بشریت است و اگر تروریسم تکفیری جان بگیرد به هیچ کدام از ابنای بشر حتی اهل سنت هم رحم نمی کند.

به گزارش انتخاب، سردار حمید مختص آبادی عصر امروز در آیین اختتامیه شعر و داستان یک دقیقه ای حافظان حرم در قم افزود: در صورتی که تروریست های تکفیری مجال پیدا کند اروپا را به خاک و خون می کشد و این کشورها بدانند اگر مجاهدت های مدافعان حرم نبود، بسیاری از پایتخت کشورهای اروپایی، امروز جولانگاه این تروریست ها بود.

وی ادامه داد: آمریکایی ها بدانند بیشترین مدال دفاع از بشریت و مقابله با تروریسم را باید به مدافعان حرم داد و اروپایی ها نیز باید مدیون این عزیزان باشند.

مختص آبادی گفت: مدافعان حرم همه توطئه های پیچیده ای که دشمنان در منطقه خاورمیانه طراحی کرده را نقش برآب کردند.

وی ادامه داد: آمریکا در دهه های اخیر، دو اشتباه فاحش در منطقه انجام داده که هر دومنجربه تقویت مقاومت شد، یکی مربوط به حوادث بعد از یازدهم سپتامبر و حمله به افغانستان و دیگری تاسیس داعش بود. 

مختص آبادی اظهار داشت: این که می گوییم داعش را آمریکا ایجاد کرد، اینها شعار نیست، نامزد انتخابات آمریکا لو داده که آنها داعش را ایجاد کردند.

وی گفت: حضور داعش باعث شده که مسلمانان از ملیت های مختلف کنار هم قرار گرفته و برای دفاع از خط مقاومت وارد صحنه شده و افتخارآفرینی کنند.

وی ادامه داد: امروز تیپ های مختلف حیدریون، فاطمیون، زینبیون، حزب الله و غیره در برابر تروریسم کور مقابله می کنند.

وی گفت: امروز دفاع از حرم از مرز ملی گرایی گذشته و عقیده ها برای دفاع از اسلام ناب و جبهه مقاومت به میدان آمده است. 

وی ادامه داد: مدافعان حرم به حضرت عباس(ع) اقتدا کردند، حضرت عباس(ع) دارای بصیرت نافذ و ایمان خالص بود و تا زمانی که زنده بودند کسی جرات تعرض به حرم را در کربلا پیدا نکرد.

وی گفت: امروز مدافعان حرم هم دارای بصیرت نافذ و ایمان بالایی هستند و برغم هجمه سنگین فرهنگی که دشمنان نسبت به ایمان و باورهای ما داشته ولی جوانان برای دفاع از حرم، التماس می کنند.

آیین اختتامیه مسابقه شعر و داستان یک دقیقه ای حافظان حرم، عصر امروز مقارن با روز ملی مبارزه با تروریسم، در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار و از نفرات برتر در دو بخش شعر و داستان تجلیل شد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان