arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۰ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۵

جاسوس کی‌روش اجازه ورود ندارد!

سرمربی اروگوئه ای قطر در واکنش به انتقاد رسانه های این کشور در ارتباط با مخفی کاری های اخیر خود در اردوی این تیم مدعی شد با این اقدام اجازه ورود به جاسوس رقیبان از جمله ایران را نداده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : دانیل کارنینیو در کنفرانس خبری که با نمایندگان رسانه های گروهی قطر داشت وقتی با انتقادات تند آنها پیرامون مخفی کاری های اخیر روبرو شد برای دفاع از تصمیمش اعلام کرد این اقدام او باعث شد تا جاسوسان رقبا از کسب اطلاعات محرمانه این تیم عاجز بمانند از جمله جاسوسان ایران و کارلوس کی روش.
 
بنا به ادعای سرمربی قطر این تیم در بازی با آلبانی و همچنین اردوهای اتریش و سوئیس روی سیستم های تاکتیکی جدید کار کرد که پنهان کاری وبازی های تدارکاتی پشت درهای بسته باعث شد تا جاسوسان کی روش و ایران در کنار جاسوسان کره جنوبی و چین که برای کسب اطلاعات از قطر آمده بودند با دست خالی برگردند.
 
با این تفاسیر حالا می توان درک کرد چرا سرمربی پرتغالی ایران در اردوی ایتالیا سیاست حرکت در تاریکی و اقدامات ضدجاسوسی را در نظر گرفت و اجازه نداد تا کسی از برنامه های تمرینی و بازی های تدارکاتی ایران اطلاعاتی کسب کند.

منبع:ورزش سه
برچسب ها: کی روش ، تیم ، جاسوس ، بازی
نظرات بینندگان