arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۳۸۷
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵

هلاکت ۴۰ داعشی در حملات هوایی روسیه

وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای از هلاکت ۴۰ تَن از عناصر داعش در بمباران نشست تروریست ها توسط جنگنده های روس از جمله جانشین فرمانده تروریست های داعش در استان حلب خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 خبرگزاری اسپوتنیک لحظاتی پیش در یک خبر فوری از هلاکت ۴۰ تروریست داعشی در بمباران جنگنده های نیروی هوایی روسیه به مواضع تروریست ها خبر داد.

خبرگزاری اسپوتنیک در این باره اعلام کرد: جنگنده های سوخو- ۳۴ متعلق به نیروی هوایی روسیه امروز در بمباران محل یکی از نشست های مهم اعضاء داعش در استان حلب موفق به هلاکت ۴۰ تَن از عناصر این شبکه تروریستی شده اند.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه صادره خود در این باره اعلام کرد: در این حمله هوایی موفقیت آمیز، جانشین فرمانده تروریست های داعش دراستان حلب نیز به هلاکت رسیده است.

به گزارش مهر، روسیه از چهارشنبه مصادف ۳۰ سپتامبر  سال جاری، اعلام کرد که در راستای قوانین بین المللی و بنا به درخواست دولت مشروع سوریه حملات هوایی خود به تروریست های تکفیری داعش در این کشور را آغاز می کند.

سوریه از سال ۲۰۱۱ تا کنون دارای مشکلات زیادی بوده و در جبهه های متعددی با گروه های تروریستی مانند النصره و داعش مشغول مبارزه است. در این میان، محور عربی-غربی-صهیونیستی از هیچ تلاشی در راستای حمایت از تروریست های داعش و النصره در سوریه دریغ نکرده و تصاویر کمک های آن ها از طرق مختلف مانند ارسال هوایی تجهیزات به تروریست ها گواهی بر صدق این مدعا است.
نظرات بینندگان