arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۹ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵

نامه کمیسیون آموزش به هیات رئیسه/استیضاح کنندگان فانی،باقی هستند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات از نامه کمیسیون به هیات رئیسه مجلس در خصوص باقی بودن استیضاح کنندگان وزیر آموزش و پرورش بر نظر خود خبر داد.

به گزارش انتخاب، جبار کوچکی نژاد  با اشاره به تلاش های هیات رئیسه مجلس، دولت و وزارت آموزش و پرورش برای کاهش امضاهای طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: این تلاش ها نتیجه نداد و همچنان استیضاح کنندگان بر نظر خود باقی هستند.

نماینده مردم رشت در مجلس ادامه داد: امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات طی نامه ای به هیات رئیسه اعلام کردند استیضاح کنندگان وزیر آموزش و پرورش همچنان بیش از 10 نفر بر استیضاح پافشاری دارند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: طبق آیین نامه مجلس کمیسیون آموزش موظف بود جلسات مشترکی میان استیضاح کنندگان و وزیر آموزش و تحقیقات برگزار کند تا امروز سه جلسه برای بررسی بند های استیضاح میان دو طرف برگزار شد اما استیضاح کنندگان بر رای خود باقی ماندند طبق آیین نامه داخلی کمیسیون نمی تواند کار دیگری انجام دهد.

وی ادامه داد: کمیسیون طی نامه ای به هیات رئیسه اعلام کرد وزیر در کمیسیون حاضر شد، توضیح داد و هنوز استیضاح کنندگان بالای 10 نفر هستند، هیات رئیسه در صورتی که استیضاح کنندگان مصر باشند باید استیضاح را در صحن علنی اعلام وصول کند.

منبع: مهر
نظرات بینندگان