arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۵ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۵

پلیس شیراز: شلوار ریش ریش، مانتو شیشه ای و بدون دکمه، کروات و پاپیون ممنوع

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شلوار مردانه و زنانه زخمی یا ریش ریش، دارای آرم و پرچم بیگانه و مانتو و پوشاک مبتذل، کوتاه، چسبان، شیشه ای، بدون دکمه و با نوشتار خارجی جزو پوشاک نامتعارف است.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان فارس گفت: طرح برخورد با فروش پوشاک نامتعارف در شهرشیراز را اجرامی کنیم که شلوارمردانه و زنانه زخمی یا ریش ریش، دارای آرم و پرچم بیگانه ومانتو و پوشاک مبتذل،کوتاه،چسبان، شیشه ای،بدون دکمه وبا نوشتار خارجی جزو پوشاک نامتعارف است.

سرهنگ سید موسی حسینی همچنین اظهارداشت:در این طرح پوشاک نامتعارف مکشوفه جمع آوری، معدوم و با متصدیان نیز برابر قانون برخورد و ضمن پلمب واحد صنفی،پرونده متشکله به دادسرای عمومی و انقلاب شیراز ارسال می شود.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس از قول این مقام انتظامی افزود: رعایت ظواهر و پوشش اسلامی از سوی متصدی، مباشر و فروشندگان در واحدهای صنفی الزامی و استفاده از زیورآلات، لباس نامتعارف و کراوات و پاپیون ممنوع است.

وی گفت: اخیرا لباس هایی با علائم و مشخصات نامتعارف و اهداف خاص در برخی از فروشگاه ها توزیع می شود که طرح برخورد با پوشاک نامتعارف در دستور کار پلیس فارس قرار دارد و طی روزهای آینده با جدیت تمام در شهر شیراز اجرا می شود.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان بیان کرد: استفاده از مانکن های نامتعارف و مبتذل در واحدهای صنفی و فروش لباس های دست دوم (تاناکوارا) هم ممنوع است.

حسینی بیان کرد:برای حفظ شان و حقوق شهروندان، رعایت استتار کامل واحدهای صنفی فروش پوشاک زنانه (لباس زیر) به صورتی که درون امکان از بیرون آن قابل مشاهده نباشد الزامی است و حضور متصدی مرد و استفاده از فروشنده مرد در قسمت لباس زیرزنانه ممنوع است.

وی بیان کرد:به کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز،مشمولین غایب و سربازان فراری در واحدهای صنفی ممنوع است و با مسئولان این واحدها برخورد قانونی می شود.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان