arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۲۱ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۵

نشست زمین در خیابان پیامبر به دلیل شکستگی لوله آب نبود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بیان اینکه نشست زمین در خیابان پیامبر(ص) به دلیل شکستگی لوله آب نبوده‌است، گفت: در جلسات بحران آب تصمیم بر این شده‌بود که هر حادثه‌ای که در تهران رخ داد، بعد از کار کارشناسی نتایج اعلام شود.

به گزارش انتخاب، «محمد پرورش» در گفت‌وگو با فارس، در خصوص حادثه نشست زمین در خیابان پیامبر(ص) در تهران گفت: در جلساتی که در مدیریت بحران تهران داشتیم، قرار بر این شد که اگر هر حادثه‌ای در تهران رخ داد، بلافاصله در خصوص آن حادثه مصاحبه صورت نگیرد، بلکه قرار بر این شد تا بعد از مشخص شدن دلایل حادثه و کار کارشناسی نتایج اطلاع‌رسانی عمومی شود.

وی با اشاره به اظهارات معاون ترافیکی شهرداری تهران که گفته است به دلیل نشت آب حادثه در خیابان پیامبر(ص) رخ داده و نشست زمین صورت گرفته است، گفت: در تهران حدود 10 هزار کیلومتر شبکه آب داریم، اما سوال ما این است که چرا هر وقت حادثه‌ای رخ می‌دهد، این حوادث در مناطقی که مترو در آنجا احداث شده است، رخ می‌دهد،‌بنابراین تأکید ما بر این است که هر حادثه‌ای در تهران رخ داد، بعد از کار کارشناسی در این خصوص اظهارنظر شود.

پرورش ادامه داد: متأسفانه با این‌گونه اظهارنظرها تلاش همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب با این پیک مصرف آب که شبانه‌روزی تلاش می‌کند برای شهر تهران آب پایدار تأمین کنند، از بین می‌رود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران اضافه کرد: در مکانی که نشست زمین حدود 10 متر بوده است، یک خط لوله 500 و یک خط لوله 150 در آن مکان وجود دارد، اما هیچ اتفاقی برای این خطوط رخ نداده است و در حال حاضر هیچ مشکلی برای این خطوط وجود ندارد.

به گفته پرورش اگر این خطوط دچار شکستگی شده بود، آب نفوذ می‌کرد، پس اینجا به این نتیجه می‌رسیم که هیچ بحثی در مورد نشست زمین به خاطر شکستگی لوله آب نیست.

منبع: فارس
برچسب ها: نشست زمین
نظرات بینندگان