arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۵ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰

هيئت منصفه مطبوعات؛ مديرمسئول روزنامه جام جم را مجرم ندانست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هیئت منصفه مطبوعات مدیر مسئول روزنامه جام جم را مجرم ندانست اما مدیر مسئول روزنامه راه مردم را مجرم تشخیص داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی "انتخاب" Entekhab.IR ؛ کسائیان دبیر هیئت منصفه مطبوعات در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: جلسه رسیدگی به اتهامات مدیران مسئول روزنامه های جام جم و راه مردم صبح امروز در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست آقای قاضی مدیر خراسانی و با حضور هیئت قضایی و هیئت منصفه مطبوعات برگزار شد.
 
وی افزود: با ختم رسیدگی به پرونده مدیر مسئول روزنامه«جام جم» اعضای هیئت منصفه مطبوعات وارد شور شدند و شکایت مطرح شده علیه مدیر مسئول روزنامه جام جم را وارد ندانستند و به اتفاق آراء متهم پرونده را مجرم تشخیص ندادند. آقای کسائیان گفت: همچنین اعضای هیئت منصفه مطبوعات با ختم رسیدگی به پرونده راه مردم وارد شور شدند و مدیر مسئول این روزنامه را درخصوص اتهام وارده در کیفرخواست به اتفاق آراء مجرم دانستند.
 
وی افزود: همچنین هیئت منصفه مطبوعات متهم پرونده را با اکثریت آراء مستحق تخفیف در مجازات تشخیص ندادند. براساس کیفرخواست صادر شده از دادسرای فرهنگ و رسانه ، اتهام مدیر مسئول روزنامه جام جم «افترا» و اتهام مدیر مسئول راه مردم نیز « نشر مطالب خلاف واقع» با شکایت شاکی خصوصی اعلام شده است.
نظرات بینندگان