arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۳ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵

منصوریان: گل جهانبخش بهانه را از قطری‌ها گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی استقلال با اعلام تبریک به مناسبت پیروزی تیم ملی مقابل قطر، برای ملی پوشان ایران در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

علیرضا منصوریان در خصوص پیروزی تیم ملی ایران مقابل قطر اظهار کرد: به نمایندگی از کل مجموعه باشگاه استقلال، این پیروزی شیرین را به کارلوس کی‌روش، بازیکنان، همه اعضای تیم ملی و جامعه فوتبال ایران تبریک می گویم. خدا را شکر که در مسابقه اول با 3 امتیاز از زمین خارج شدیم و این پیروزی می‌تواند گام بلندی جهت رسیدن به جام جهانی 2018 باشد.

او افزود: پیروزی با 2 گل مقابل قطر بسیار خوب و راضی کننده است. خیلی خوشحال شدم که پس از گل اول، گل دوم را هم زدیم زیرا گل جهانبخش مهر تاییدی بر گل رضا قوچان نژاد بود و بهانه را از قطری‌ها گرفت. به نظر من تیم ملی فوتبال حساب شده‌ای را به نمایش گذاشت و بدون تردید در بازی‌های آینده از این هم بهتر می شود. برای تیم ملی کشورم از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در دیدار با چین و سایر مسابقات هم برنده از زمین خارج شود.

سرمربی استقلال بیان کرد: جدا از کسب نتیجه، حضور هواداران در ورزشگاه آزادی هم نقطه عطف دیگر این بازی بود. زمانی که دیدم ورزشگاه پر از تماشاگر است، احساس غرور کردم و بسیار خوشحال شدم. از هواداران استقلال هم واقعا تشکر می کنم که به ورزشگاه آمدند. قسمتی که معمولا هواداران استقلال می نشینند، پر بود و این اتفاق بسیار خوبی است. در بازی‌های ملی، قرمز و آبی و سایر رنگها مهم نیست زیرا همه باید متحد و یک دل، برای موفقیت تیم ملی ایران تلاش کنند.

منبع: سایت باشگاه استقلال
برچسب ها: منصوریان ، گل ، قطر
نظرات بینندگان