arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۶ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵

اسقف انگلیسی: همجنسگرا هستم + تصویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اسقف گرانتهام انگلیس در گفت‌وگو با یک روزنامه انگلیسی گفت که همجنس‌گراست و اسقف اعظم انگلیس نیز پیش از انتصاب وی، از این مساله آگاه بوده است.

به گزارش فارس، «نیکولاس چمبرلین» اسقف « «گرانتهام» انگلیس خبر داد که مدت‌هاست همجنس‌گرا بوده و با یک مرد رابطه دارد.

اسقف گرانتهام اولین اسقف در کلیساهای انگلیس است که در گفت‌وگو با روزنامه گاردین اعلام کرد همجنس‌گراست و این مساله احتمالا آشوبی در کلیسای انگلیس بوجود خواهد آورد.

چمبرلین دلیل اقدام خود و اعلام به همجنس‌گرا بودن را قصد یکی از نشریات روز یکشنبه انگلیس برای برملا کردن رابطه جنسی وی، عنوان کرد.

اسقف انگلیسی: همجنسگرا هستم

وی در گفت‌وگوی اختصاصی با گاردین ادامه داد، همه از همجنس‌گرا بودن وی خبر داشتند و تمام کسانی که سال گذشته وی را به سمت اسقفی گرانتهام برگزیدند از این مساله آگاه بودند.

این درحالیست که «جاستین ولبی» اسقف اعظم «کنتربری» هم از این مساله آگاه و تاکید کرد کاملا از رابطه طولانی مدت نیکولاس چمبرلین باخبر بوده اما انتخاب و انتصاب وی به سمت اسقف گرانتهام به دلیل مهارت‌هایش انجام گرفت و وی در چارچوب یک اسقف زندگی می‌کند و رابطه جنسی او کاملا بی‌ربط از این سمت است.

گاردین در ادامه نوشت اخیرا کشیش‌های بسیاری در انگلیس با همجنس‌های خود ازدواج کرده‌اند و این درحالیست که کلیسای انگلیس میلیون‌ها حامی در سراسر جهان دارد.
نظرات بینندگان