arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۹۵۷
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۹ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵

سردار نقدی: بسیاری از کشورهای دنیا زخم‌خورده هستند و از خدا می‌خواهند که از دلار رهایی یابند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دیگر آمریکا با اقتصاد ورشکسته و وضعیت آشفته داخلی خود توان مبارزه با اسلام را ندارد.

به گزارش انتخاب، سردار محمدرضا نقدی روز شنبه در آیین معارفه فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در بیرجند افزود: امروز بار مسئولیتی که برگردن ماست حفظ روحیه انقلابی و بالا بردن فضای جهادی و جهادگری در همه عرصه ها برای تحقق آرمان های والای انقلاب است، باید تلاش کنیم پرچم اسلام را بر قله های جهان به اهتزار درآوریم. 

وی گفت: امروز هیچ چیز عوض نشده و ظالم همچنان سرجای خود قرار دارد و فقط هر روز به یک چهره ظاهر می شود پس باید مبارزه با استکبار و طاغوت را ادامه دهیم. 

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: شان ملت ایران که همواره سختی ها و تحریم های ظالمانه را تحمل کرده اند و در همه صحنه های انقلاب اسلامی حضور یافتند، مقاومت در برابر دشمنان و استکبار جهانی است که تصمیم گیرندگان عالی باید به این نکته توجه کنند. 

نقدی بیان کرد: آمریکایی ها در مساله برجام ثابت کرده اند که سیری ناپذیرند و هرچه به آنها امتیاز بدهیم بازهم امتیاز طلب می کنند از این رو بر اساس نظر همه صاحبنظران، تنها راه برون رفت کشور از مشکلات تحقق اقتصاد مقاومتی است. 

وی با بیان اینکه نباید اقتصاد کشور وابسته به دلار باشد ادامه داد: اقتصاد مقاومتی که به تایید همه بزرگان کشور رسیده و افرادی با جناح های مختلف در مجمع تشخصیص مصلحت نظام درباره آن نظر داده اند و در حال حاضر به صورت سند در آمده، اقتصادی است که در مقابل تکان های اقتصادی، سیاسی، امنیتی و حوادث روزگار پایدار می ماند. 

نقدی یادآور شد: اقتصادی که وابسته به دلار باشد در مقابل تکان های مهم پایدار نیست و در برابر کوچکترین حوادث به تلاطم می افتد از این رو باید به جای تلاش برای گشایش دلار باید به دنبال حذف آن از تجارت بین المللی باشیم که این امر شدنی است و تاکنون کارهای مطالعاتی خوبی در این مورد انجام شده است. 

وی با بیان اینکه ما می توانیم مستقل از دلار زندگی و اقتصاد کشورمان را بچرخانیم، ادامه داد: امروز بسیاری از کشورهای جهان زخم خورده دلار هستند و از خدا می خواهند از این مساله رهایی یابند

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان