arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۰ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۵

توضیحات‌ رئیس‌ جهاد‌ استان‌ تهران‌ در مورد‌ احضارش‌ به‌ دادگاه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با تکذیب بازداشت خود در رابطه با قاچاق کالا گفت: برای ارائه برخی توضیحات احضار شدم که با توضیحات بنده ابهامات موجود برطرف شد.

به گزارش انتخاب، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران ، در خصوص مباحثی که درباره بازداشت وی به دلیل قاچاق کالا مطرح شده است اظهار کرد: بنده بازداشت نشده ام بلکه برای پاسخگویی به پارهای از سوالات در کنار سایر مسئولان در رابطه با موضوع واردات میوه برای تامین بازار شب عید توسط مراجع قضایی احضار شدم.

علی اشرف منصوری افزود: محموله های میوه مربوطه برای تامین نیاز شب عید در سال 93 و با دستور مستقیم وزیر جهاد کشاورزی توسط تعاون روستایی وارد شده است و منع قانونی در این ارتباط وجود نداشته است.

وی تاکید کرد: با ارائه توضیحات بنده ابهامات موجود در این زمینه برطرف شد.

منصوری اظهار کرد: این محموله در سال 93 با دستور مستقیم وزیر جهاد کشاورزی برای تامین نیاز مردم در شب عید توسط تعاون روستایی از بازاچه های کرمانشاه خریداری شد.

وی افزود: این واردات به طور مستقیم توسط اتحادیه های تعاونی روستایی خریدای شد و وزیر هم طبق قانون افزایش بهره وری و انتزاع اجازه این کار را دارد تا در مواقع ضروری اجازه واردات دهد.

منصوری خاطر نشان کرد: واردات انجام شده در چهار چوب قانون بوده و تنها شامل محصول پرتقال است.

وی درخصوص بازداشت خود گفت: دستگاه قضا در این ارتباط از بنده و کسانی که مرتبط با این قضیه بوده اند سوال کرده است و دیگر مشکلی وجود ندارد.

منصوری تصریح کرد: من بازداشت نشده بودم و تنها به دستگاه قضا احضار شده و پاسخ های لازم را ارائه دادم.

وی گفت: با توجه به اینکه واردات توسط تعاون روستایی انجام شده است بنده اطلاعی در خصوص حجم واردات پرتقال انجام شده ندارم.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان