arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۰

هدیه ی عجیبی که وزیر ارشاد از همتایش گرفت!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر فرهنگ سودان در دیدار سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یک کیف زنانه به او هدیه داد!

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، دیدار استاد سموال خلف‌الله وزیر فرهنگ سودان با سیدمحمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بازدید از مجموعه تالار وحدت، صبح امروز یکشنبه ۲۹ خرداد با همراهی سلیمان عبدالتواب الزین سفیر سودان در ایران و حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزیر ارشاد برگزار شد.

۱ـ این برنامه بازدید و دیدار با حاشیه‌هایی هم همراه بود. برنامه گفتگوی دو وزیر با یکدیگر در حضور خبرنگاران با حدود ۴۰ دقیقه تاخیر برگزار شد که علت آن بازدید وزیر فرهنگ سودان از مجموعه تالار وحدت بود.

۲ـ در پایان این برنامه حسینی تعدادی از کتاب‌های نفیس مانند مجموعه اشعار کهن شاعران فارسی را به خلف‌الله اهدا کرد و وزیر فرهنگ سودان نیز در مقابل، به همراه یک کتاب درباره سودان یک کیف زنانه از جنس پوست مار به حسینی هدیه کرد!

۳ـ هدایایی که قرار بود توسط وزیر فرهنگ سودان به حسینی اهدا شود، از ابتدای جلسه زیر میز مذاکره و در یک کارتن بزرگ قرار داشت که بی‌شباهت به کارتن میوه نبود.

۴ـ حسینی بعد از برنامه و در حضور خبرنگاران درباره نمایندگی تام‌الاختیار بهمن دری در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: چنین تفویض اختیاراتی پیش از این هم انجام شده و مورد تازه‌ای نیست.

 

نظرات بینندگان