arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۰۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۱ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰

سردار ساجدی نیا: پليس براي جمع‌آوري زنان خیابانی مشکلی ندارد

فرمانده انتظامي تهران بزرگ در خصوص جمع‌آوري زنان خياباني و متولي اين امر گفت: پليس براي جمع‌آوري اين زنان مشكلي ندارد اما نحوه نگهداري و متولي آن بايد مشخص شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: فرمانده انتظامي تهران بزرگ در خصوص جمع‌آوري زنان خياباني و متولي اين امر گفت: پليس براي جمع‌آوري اين زنان مشكلي ندارد اما نحوه نگهداري و متولي آن بايد مشخص شود.

سردار حسين ساجدي‌‌نيا روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: 5 كمپ به ظرفيت‌هاي 3500 الي 4000 نفر در سطح شهر تهران براي معتادان بي‌خانمان و افراد كارتن‌خواب در نظر گرفته شده است و از شب گذشته تاكنون پليس آخرين مرحله طرح جمع‌آوري اين افراد را در مناطق مختلف تهران به اجرا گذاشته است و تمامي اين افراد جمع‌آوري و به اين كمپ‌ها انتقال داده مي‌شوند.

وي ادامه داد: اين افراد بيشتر در جنوب شهر تهران بوده‌اند و تا امروز تماما از مناطقي مانند تفرجگاه‌ها، پارك‌ها جمع‌آوري شده‌اند و به كمپ‌هاي در نظر گرفته انتقال داده مي‌شوند.

وي ادامه داد: اين افراد تا سه ماه در اين كمپ‌ها تحت درمان قرار مي‌گيرند و در صورت مراجعه خانواده به آنها تحويل داده مي‌شوند و در غير اين صورت به طور هميشگي در اين كمپ ها نگهداري و براي آنها كاريابي مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه بعضي از اين افراد داراي بيماري‌هايي مانند هپاتيت و ايدز هستند گفت: تيم‌هاي پزشكي براي مراقبت‌هاي درماني و پزشكي در اين كمپ‌ها براي اين افراد مستقر هستند تا موضوعات درماني آنها را پيگيري كنند.

ساجدي‌نيا با اشاره به اينكه مردم از اين پس بايد پليس را در اين موضوع ياري كنند گفت: در صورت مشاهده افراد معتاد بي‌خانمان و يا كارتن خواب بلافاصله موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا پليس در اولين فرصت نسبت به جمع‌آوري آنها اقدام كند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ در خصوص جمع‌آوري زنان خياباني و متولي اين امر گفت: پليس براي جمع‌آوري اين زنان مشكلي ندارد اما نحوه نگهداري و متولي آن بايد مشخص شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
بعد از جمع آوری میخواهید چه کارشان کنید؟!
نظرات بینندگان