arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۱۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰

اعدام 3 محكوم به زناي عنف در زابل

روابط عمومي دادگستري سيستان و بلوچستان طي اطلاعيه‌اي اعلام كرد: سه محكوم به زناي عنف و سرقت مسلحانه امروز در زابل اعدام شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: روابط عمومي دادگستري سيستان و بلوچستان طي اطلاعيه‌اي اعلام كرد: سه محكوم به زناي عنف و سرقت مسلحانه امروز در زابل اعدام شدند.

در اين اطلاعيه‌اي آمده است: در پي اجراي حكم اعدام سه نفر از محكومان به نام‌هاي «باب‌الدين باركزائي فرزند خوانين»، «محمد پودينه فرزند نظر »و «ولي‌الله مير فرزند نوراحمد» به اتهام زناي به عنف و سرقت مسلحانه صبح امروز در شهرستان زابل اعدام شدند.

اين اطلاعيه مي‌افزايد: به دنبال اجراي سياست‌هاي قوه قضائيه در برخورد قاطع با ارازل و اوباش و متجاوزان به نواميس مردم، تعداد سه نفر از كساني كه در سال‌هاي اخير در منطقه سيستان دست به شرارت و تعرض به نواميس مردم زده و موجبات نگراني اهالي منطقه را فراهم كرده بودند به اتهام زناي به عنف و سرقت مسلحانه تحت تعقيب و با حكم مراجع قضايي استان و تأييد آن در ديوان‌عالي كشور به اعدام محكوم شدند.

در اين اطلاعيه آمده است: اين سه نفر صبح امروز دوشنبه، سي‌ام خردادماه سال‌جاري، در ملأ عام و با حضور مردم شهيدپرور شهرستان زابل اعدام شدند.

اين اطلاعيه حاكي است؛ اميد است با اجراي حكم اين معاندان در ملأ عام، درس عبرتي براي تمام كساني كه قصد تعرض به اموال و نفوس و نواميس مردم را دارند باشد.

در اين اطلاعيه آمده است: اين قبيل افراد بدانند كه دستگاه قضايي استان بالطبع سياست‌هاي قوه قضائيه، هيچ گونه چشم‌پوشي از مجازات تعرض كنندگان به جان و نواميس و امنيت مردم نخواهد داشت.

اين اطلاعيه مي‌افزايد: دستگاه قضا همانند گذشته با قاطعيت، پروده‌هاي مشابه را با سرعت و دقت مورد رسيدگي قرار داده و حكم الهي را درباره آنها اجرا خواهد كرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
1
2
دست قوه قضاییه درد نکنه

کاش همیشه با این نوع جرایم به همین شدت برخورد بشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
1
2
ايول به دادگستري سيستان و بلوچستان
ممنونيم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
وا پس چرا اون بنده خدا ها رو اعدام کردن؟ باید اون بی حجاب ها و بدپوشش هایی که سبب تحریک شدن و به گفته علمای اعلام از هر درنده و گزنده ایی بدتر هستن و مجازات می کردن!!!
نظرات بینندگان