arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۱۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۵ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰

ملک زاده: پاسخ من سکوت است/توکلی را به خدا واگذار می کنم

معاون وزير خارجه درباره اتهامات وارد شده به وي در روزهاي اخير اظهار كرد: پاسخ من سکوت است چرا که تمام اين موارد دروغ محض است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون وزير خارجه درباره اتهامات وارد شده به وي در روزهاي اخير اظهار كرد: پاسخ من سکوت است چرا که تمام اين موارد دروغ محض است.

به گزارش ايسنا، محمد شريف ملک‌زاده در پاسخ به اين سوال که اخيرا هجمه رسانه‌يي عليه شما راه افتاده و اتهاماتي به شما وارد شده است، گفت: پاسخ من سکوت است چرا که تمام اين موارد دروغ محض است و من از کساني که اين‌گونه اتهامات را به من وارد مي‌کنند خواهش مي‌کنم چنان چه پرونده‌هاي قضايي متعددي دارم يکي از آن‌ها را منتشر کنند و از توکلي نيز مي‌خواهم چنان چه پرونده محکوميت قضايي دارم آن را در سايت خود منتشر کند.

او در پاسخ به اتهامات احمد توکلي ـ نماينده مجلس ـ اذعان کرد: من نمي‌دانم آقاي توکلي چه چيزي را تعقيب مي‌کند اما تمام مطالب و گفته‌هاي وي دستاويزي و سوژه‌اي براي شبکه‌هاي معاند نظام شده است تا از آن عليه نظام و دولت استفاده کنند.

دبيركل پيشين شوراي عالي ايرانيان خارج از كشور ضمن رد اتهامات اظهار كرد: پاسخ من به آقاي توکلي اين است که مردم نيز شما را مي‌شناسند و از کارها و اهداف شما آگاهند و از اين که بدون سند و مدرک حرف‌هاي بدون پشتوانه‌اي را مي‌زنيد متاسفم و شما را به خدا واگذار مي‌کنم.

ملک زاده با اشاره به شکايات متعدد خود از توکلي گفت: چندين فقره شکايت از آقاي توکلي انجام دادم اما هيچ‌گونه جوابي دريافت نکردم.

وي در پايان با اشاره به اين نکته که توکلي پاسخگوي شکايات متعدد از خود باشند، اظهار كرد: از آن‌جايي که نتوانستم از شکايات خود به محاکم قضايي نتيجه‌اي دريافت کنم، آقاي توکلي را به خدا واگذار مي‌کنم و تاکيد مي‌کنم که انشاء الله خداوند پاسخ شما را خواهد داد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ف ح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
4
شما این وسط هی همدیگه رو به خدا حواله بدین بیچاره مردم که دارن زیر این حواله ها له می شن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
3
1
ما هم شما رو به خدا واگذار میکنیم که اینقدر مظلوم نمایید.
نظرات بینندگان