arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۸ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰

توضیحات توکلی درباره ی ساعت پسر ملک زاده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

احمد توکلی گفت: گفته‌ام كه برخي دلال و سرمايه‌داران بي‌ديني هستند كه آن سرمايه‌داران براي پسرهاي خود ساعت ۴۵ ميليوني و بنز ۲۶۰ ميليوني مي‌خرند.

به گزارش انتخاب؛ احمد توكلي نماينده مردم تهران و رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اخبار منتشره در خصوص تقديم نشدن طرح استيضاح وزير خارجه به هيئت رئيسه مجلس، گفت: روز گذشته ما طرح استيضاح را با ۲۲ امضاء به محمدرضا باهنر كه رياست جلسه علني را بر عهده داشت، تقديم كرديم و باهنر هم گفت كه چون ما از نظر آئين‌نامه مختار هستيم كه همان روز يا روزهاي بعد طرح استيضاح را اعلام وصول كنيم، لذا اين طرح را جلسه بعد اعلام وصول خواهيم كرد.

وي افزود: ما هم با اين نظر باهنر موافقت كرديم، چراكه مي‌خواستيم مهلتي براي صالحي باشد تا مسئله را با عزل ملك‌زاده حل كند اما اگر اين مسئله حل نشد، طرح استيضاح اعلام وصول شده و موضوع به جريان مي‌افتد.

به گفته نماينده مردم تهران در مجلس، تا قبل از ظهر امروز دوشنبه، تعداد امضاهاي طرح استيضاح وزير امور خارجه به ۳۱ امضاء افزايش يافته است.

توكلي در پاسخ به اين سؤال كه دولتي‌ها مي‌گويند كه ملك‌زاده اصلاً پسر نداشته كه بخواهد ساعت ۴۵ ميليون توماني برايش بخرد، اظهار داشت: بنده چنين حرفي نزدم، اما گفته‌ام كه برخي دلال و سرمايه‌داران بي‌ديني هستند كه آن سرمايه‌داران براي پسرهاي خود ساعت ۴۵ ميليوني و بنز ۲۶۰ ميليوني مي‌خرند.

وي خاطرنشان كرد: از مسئولان امر مي‌خواهم كه مشروح مذاكرات مجلس شوراي اسلامي را به همه رسانه‌ها بدهد تا معلوم شود كه دولتي‌ها خلاف گفته و مسئله را تحريف كرده‌اند.

رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس با اشاره به متن طرح استيضاح وزير خارجه نيز تأكيد كرد: اينكه در متن آورده‌ايم كه ملك‌زاده خود در شرف بازداشت است، مربوط به موضوعي مي‌شود كه دادستان به صالحي گفته است؛ دادستان تلفني با وزير خارجه گفته كه ملك‌زاده در شرف بازداشت است و براي معاونت منصوبش نكنيد، ولي صالحي به اين مسئله اعتنا نكرده است.

نظرات بینندگان