arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۱۳۳
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۹ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۰

آیت‌الله امجد: نامه‌ام علیه نفوذی‌ها بود، نه نظام و رهبری

دختری را كه در مدت اخیر در فرودگاه با برخوردهای زشت پاسپورتش را گرفته اند و مانع خروج او شده اند را من به خوبی می شناسم و با كسانی را چنین برخوردی كرده اند و با این برخورد ها، مقاصد سیاسی را دنبال می كنند تا به نظام و مردم خدشه وارد كنند باید برخورد جدی شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دست های بسیاری با اختلال در نظم كشور می خواهند عملكرد غلط خود را به نام نظام و رهبری تمام كنند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب به نقل از خبر؛ آیت الله امجد در سخنانی كه به مناسبت مراسم سوگواری حضرت زینب(س) در قم برگزار شد، توضیحات كاملی درباره نامه منتشر شده به مسئولان كشور را ارائه كرد و از كسانی كه سعی دارند ایشان را در مقابل رهبری و نظام قرار دهند، شدیدا تبری جست.

آیت الله امجد گفت:" این نامه مقاصد نادرست بسیاری را برای ما معلوم كرد و اعتراض من در این نامه به مسئولان اجرایی كشور است كه در بدنه های مختلف نظام رسوخ كرده و موجب اختلال در كارهای مردم می شوند."

این استاد اخلاق در سخنرانی خود با انتقاد شدید از عده ای از مسئولان اجرایی كشور افزود: "دست های بسیاری با اختلال در نظم كشور می خواهند عملكرد غلط خود را به نام نظام و رهبری تمام كنند كه من منتظرم در آینده دست ها و نیت پلید آنها را رو خواهم كرد."

وی با اشاره به اینكه نامه بنده در دفاع از نظام و رهبری بوده است تاكید كرد: "اصلا مخاطب نامه من كلیت نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم نبوده و بنده همچنان پشتیبان رهبری عزیز و نظام جمهوری اسلامی هستم ولی در این سال ها سكوت كرده ام تا كسانی را كه به این كشور خیانت می كنند شناسایی كنم."

آیت الله امجد ادامه داد: دختری را كه در مدت اخیر در فرودگاه با برخوردهای زشت پاسپورتش را گرفته اند و مانع خروج او شده اند را من به خوبی می شناسم و با كسانی را چنین برخوردی كرده اند و با این برخورد ها، مقاصد سیاسی را دنبال می كنند تا به نظام و مردم خدشه وارد كنند باید برخورد جدی شود.

گفتنی است پنجشنبه گذشته آیت الله امجد با صدور بیانیه تندی از برخی اقدامات به شدت گلایه كرده بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
13
3
اين دفعه اشكالي نداره ولي لطفاًبعد ازاين حدود رو مشخص بفرماييدتا خداي نكرده اشتباه نشه.
پاسخ ها
منتظر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
عباس آقا، لطفا جنابعالي براي مراجع و بزرگان حد و مرز تعيين نكنيد! دلسوزي نظام به تعريف و تمجيد حاكمان نيست بلكه دلسوز واقعي كسي است كه نقد سالم، آگاهانه و منصفانه مي‌كند. ايشان نگفتند كه انتقاد ندارند بلكه فرموده‌اند پشتيبان نظام و رهبري هستند، شأن پشتيباني درست، انتقاد و گوشزد كردن خطاها و انحرافات و كاستي‌ها براي ماندن در مسير مستقيم الهي است. خدا يار و نگهدار تمامي دلسوزان واقعي اسلام و نظام اسلامي، اعم از حاضر و غايب باشد.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
موافق نظر منتظرم لطفا موقعی که درمورد بزرگان و مراجعه صحبت می کنید اونا رو با چند سیاست مدار یا مسئول اجرائی اشتباه نگیرید. حرمت مراجع که رفت حرمت ماهم رفته چون انشااله مسلمونیم.
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
1
خداوند به حضرتعالی و همه مراجع توفیق افشاگری بدون در نظر گرفتن سیاست ودر نظر گرفتن پروردگار بزرگ عنایت فرماید و بنده و امثال بنده شدیدا و مصرا منتظر بیانات افشاگرانه حضرتعالی هستیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
میگم آخه حالا خوبه با نظام ضدیت نداره سایتشو فیلتر کردن.انتخاب جان دیگه داری کاری میکنی که تو هم بری زمره ی سایتای دیگه واسه چی کامنتهای خبر مربوط سردار نقدی رو پاک کردی
ناشناس
|
CANADA
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
اين خبر را هم من خواندم کدامش درست است؟
یت الله محمود امجد خبر منتسب به وی در سایت خبر آن لاین را تکذیب کرده و فرمودند “حرف من همان است که در نامه قبلی زدم. من مدافع اسلام و “حقیقت” جمهوری اسلامی هستم نه عملکرد ناصواب مسئولان فعلی.”

به گزارش خبرنگار کلمه، ساعتی پیش سایت وابسته به علی لاریجانی در خبری مدعی شده بود که نامه اخیر ایشان غیر مستند است و ایشان مدافع نظام و ” رهبری” هستند.

بر اساس این گزارش آیت الله امجد دقایقی بعد با تکذیب این خبر تاکید کردند که حرف من همان است که در نامه قبلی زدم. من مدافع اسلام و “حقیقت” جمهوری اسلامی هستم نه عملکرد ناصواب مسئولان فعلی.

وی با اشاره به بسته شدن پایگاه اطلاع رسانی شان توسط نهادهای امنیتی تصریح کردند که این ها می توانند اصل نامه ی مرا منتشر کنند تا مردم خود قضاوت کنند که مخاطب و محتوای نامه دقیقا چه کسی و چه چیزی است.
درود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
1
درود بر روحانی آراده آیتا.. امجد بزرگ
منتظر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
3
عباس آقا، لطفا جنابعالي براي مراجع و بزرگان، حد و مرز تعيين نكنيد! دلسوزي نظام به تعريف و تمجيد از حاكمان نيست بلكه دلسوز واقعي كسي است كه نقد سالم، آگاهانه و منصفانه مي‌كند. ايشان نگفتند كه انتقاد ندارند بلكه فرموده‌اند پشتيبان نظام و رهبري هستند، شأن پشتيباني درست، انتقاد و گوشزد كردن خطاها و انحرافات و كاستي‌ها براي ماندن در مسير مستقيم الهي است. خدا يار و نگهدار تمامي دلسوزان واقعي اسلام و نظام اسلامي، اعم از حاضر و غايب باشد.
hz
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
0
عباس آقا، لطفا جنابعالي براي مراجع و بزرگان، حد و مرز تعيين نكنيد! دلسوزي نظام به تعريف و تمجيد از حاكمان نيست بلكه دلسوز واقعي كسي است كه نقد سالم، آگاهانه و منصفانه مي‌كند. ايشان نگفتند كه انتقاد ندارند بلكه فرموده‌اند پشتيبان نظام و رهبري هستند، شأن پشتيباني درست، انتقاد و گوشزد كردن خطاها و انحرافات و كاستي‌ها براي ماندن در مسير مستقيم الهي است.
نظرات بینندگان