arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۱۵۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۰۸ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰

بازداشت عضو بسیج به‌خاطر حادثه کاشمر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک عضو بسیج سپاه منطقه کاشمر در خراسان‌رضوی به دلیل پیگیری پرونده تعرض گروهی به زنی در روستای قوژد به دستور مقام قضایی دستگیر شده است.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، براساس اظهارات مردم روستا، نیروهای بسیجی پس از حضور در منطقه اقدام به شناسایی این افراد و دستگیری تعدادی از آنها کرده و موضوع را پیگیری می‌کنند اما پس از چند روز یکی از این نیروهای بسیجی به نام سیدمصطفی قرشی‌یزدی به علت پیگیری ماجرا و دستگیری برخی از متعرضان، به دستور مقام قضایی کاشمر و بازپرس علی‌اصغر مرادزاده دستگیر شد و با صدور قرار زندان مقرر شد وی به زندان منتقل شود که با حضور مدیر اطلاعات سپاه کاشمر قرار زندان به قرار کفالت تبدیل و وی با قرار وثیقه آزاد ‌شد.

سیدمصطفی قرشی‌یزدی ضابط ویژه قضایی سپاه کاشمر در این باره به خبرنگار مهر گفت: بنده به عنوان ضابط ویژه قضایی پس از مطلع شدن از این فاجعه از طریق مردم منطقه، موضوع را به مدیریت اطلاعات سپاه ناحیه کاشمر رساندم و برابر دستور وی به همراه برخی دیگر از نیروهای بسیج عازم منطقه شدیم. این نیروی بسیجی ادامه داد: زمانی که به روستا رسیدم با پلیس 110 تماس گرفتم و با آنها به سمت محل حادثه رفتیم که مردم روستا گزارش دادند اراذل و اوباش زن مورد نظر را با خود به محل دیگری برده‌اند.


قرشی افزود: مراتب را به اطلاع دادستان کاشمر رساندم که وی دستور داد اقدامی لازم نیست و در صورتی که این زن در روزهای آینده شکایت کرد، موضوع را پیگیری می‌کنیم. وی اظهار کرد: به همین دلیل پلیس 110 محل فاجعه را ترک کرد ولی ما بی‌تفاوت از کنار آن رد نشدیم و پس از شناسایی راننده خودرویی که این زن را از محل جنایت برده بود، با آنها صحبت کردیم که حاضر به همکاری شدند و در نهایت این زن را در بیمارستان پیدا کردیم.

این نیروی بسیجی با بیان اینکه با تلاش ما این زن توانست مراتب شکایت را همان شب به نیروی انتظامی برساند، گفت: این زن عنوان کرد که از همه افراد شکایت دارم و خواهان مجازات آنها هستم. قرشی افزود: در اول وقت اداری رئیس کلانتری گزارش افسر بیمارستان را به همراه گزارش افسر کشیک کلانتری مبنی بر اینکه در ساعت 2 بامداد بنده به همراه 3 نفر دیگر به کلانتری رفته و اعلام شکایت کردیم به دادستان ارسال می‌کند. وی تصریح کرد: به همین علت بنده تاکنون چند بار به کلانتری و دادسرا احضار و مورد بازجویی قرار گرفته‌ام و حتی به بنده دستبند زده شد. قریشی ادامه داد: این در حالی است که بنده 13 سال ضابط فعال، 2 سال ضابط ویژه قضایی و 3 سال مدیر امر به معروف و نهی از منکر حوزه نبی اکرم(ص) سپاه ناحیه کاشمر، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت آیت‌الله خامنه‌ای هستم و طبق وظیفه شرعی و دینی خود این فاجعه را پیگیری کرده‌ام.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
ایول قانون که با افرادی پا فراتر قانون دارند هم برخورد انجام دادند
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
آقا يك سؤال به ذهنم خطور كرده چطوراسم اين آقا شده داد ستان ونشده يار ستم؟ آخه بنده خدا، مملكت كاربلد نداره كه چنين آدمي ميشه به اصطلاح دادستان،بخدا آه مظلومان دامن اينگونه به اصطلاح دادستانها را خواهد گرفت پس به كي ميشه اعتماد كرد اينه عدالت علي(ع)الگوي اين افراد كين حالا هركي ،اومده دادستاني بكنه انشاءالله براي رضاي خدا اين به اصطلاح نامي دادستان دستور وفرمان جلب ايشان را صادر كرده پس وظيفهء توي به اصطلاح داد ستان چيه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
خوب با مسئولین بالا هماهنگ نبدی دیگه بنده خدا. باید هروقت گفتن بزن ،بزنی و هروقت گفتن هم ول کنی!!! افتاد؟
ناشناس
|
PORTUGAL
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
به نظر میاد اینگونه جنایات از سوی افرادی خاص انجام میشود !!!
مهدی59
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
بنده ی خدا برای همین میگن بسیجی باید در وسط میدان باشد!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
1
0
مملکت مگه نیروی انتظامی نداره که همه ریختن اراذل رو دستگیر می کنن؟!!!
نظرات بینندگان