arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰

احمدی نژاد: سجادی انتخاب شود، کارهای خوبی رقم خواهد زد

رئیس جمهور به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت : اطمینان می دهم چنانچه سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شود، کارهای بسیار خوبی در عرصه ورزش و جوانان رقم خواهد زد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت : اطمینان می دهم چنانچه سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شود، کارهای بسیار خوبی در عرصه ورزش و جوانان رقم خواهد زد.

به گزارش مهر، محمود احمدی نژاد صبح امروز سه شنبه که برای معرفی حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان به صحن علنی مجلس آمده بود طی سخنانی بر ساختن ایران تاکید کرد و اظهار داشت: شما می دانید هر اندیشه و مکتبی زمانی فرصت اثرگذاری پیدا می کند که الگوی موفقی را به جامعه جهانی ارائه کرده باشد و هر اندازه یک تئوری برای سعادت بشر الگوی موفقی ارائه کرده باشد ماندگار تر بوده است.

وی افزود: امروز انقلاب اسلامی به عنوان یک راه کامل و کاملترین مکتب از سوی ملت ایران و جمهوری اسلامی برای برپایی عدالت و امنیت و شکوفایی انسانها به دنیا معرفی می شود.

رئیس جمهور ماموریت امروز مجلس و دولت و نظام را ارائه الگویی علمی و عملی از طریق ساختن ایران عنوان کرد و گفت: امروز ساختن عالمانه و اثبات حقانیت مکتب اسلام ناب محمدی (ص) است.

احمدی نژاد به برنامه های متعدد زیربنایی در دست اجرا در کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه برنامه و بودجه بسیار خوبی تصویب شد و راه را برای جهش ساختن ایران مهیا کرده است.

وی ادامه داد: در بخش تولید و اشتغال اتفاقات بزرگی در حال رخ دادن است و اصلاح ساختار اقتصادی کشور و همچنین طرح عظیم هدفمند کردن یارانه ها در مدیریت و کنترل مصرف اثر گذاشته است.

رئیس جمهور با اشاره به تنظیم سند جامع علمی کشور که موجب هم افزایی فعالیت های علمی می شود، گفت: سند تحول آموزش و پرورش نیز در حال نهایی شدن است.

احمدی نژاد با اعلام اینکه در زمینه علمی و فناوری کارهای بزرگی در حال اجراست، گفت: نمونه آن ماهواره رصد به شمار می رود که بیانگر تکمیل گام به گام حلقه های حضور ایران در فضا است.

وی افزود: دشمنان ما از پیشرفت ایران در هراس هستند و از همین روست که جلوگیری از پیشرفت ایران را در دستور کار خود قرار داده اند و به همین دلیل ما در نقطه مقابل آن ماموریت داریم که کشور را بسازیم.

رئیس جمهور در ادامه به بخش ورزش در ایران و جهان اشاره کرد و گفت: ورزش از بخش های بسیار مهمی است که کل جوامع و ایرانیان درگیر آن هستند.

احمدی نژاد ادامه داد: ورزش تنها یک حرکت بدنی نیست بلکه تولید و پایدار کننده فرهنگ ها بوده و یک عنصر جدی در عرصه سیاست داخلی و خارجی به شمار می رود.

وی ورزش را نشان دهنده مدیریت صحیح و حقانیت یک ملت در عرصه جهانی عنوان کرد و گفت: ورزش نشان دهنده نشاط و بالندگی ملت ها بوده و برای انسان سازی و فرهنگ سازی عاملی ضروری محسوب می شود.

وی همچنین جوانان را مهمترین سرمایه یک ملت دانست و گفت: ایجاد فرصت شکوفایی برای جوانان موجب سعادتمندی یک ملت می شود.

رئیس جمهور با اعلام اینکه امروز وزارت ورزش و جوانان تشکیل می شود، گفت: رئیس جمهور و دولت تلاش کرد که از دل جامعه ورزشی فردی انتخاب کند که هم تخصص دانشگاهی لازم برای تصدی این پست را داشته باشد و هم خود ورزشکار باشد.

احمدی نژاد سجادی را از نیروهای انقلاب و متدین معرفی کرد و گفت: وزیر پیشنهادی ورزش دارای تجربیات گوناگونی در عرصه ورزش است که در این زمینه از 14 مدال آسیایی و همچنین مربیگری در تیم های ورزشی می توان نام برد.

وی ادامه داد: ایشان 2 سال معاون سازمان تربیت بدنی بوده و از چهره‌های ورزشی برجسته در کشور به شمار می رود.

رئیس جمهور گفت: اطمینان می دهم چنانچه با نظر نمایندگان سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شود، کارهای بسیار خوبی در عرصه ورزش رقم خواهد زد.

احمدی نژاد همچنین گفت: وزیر پیشنهادی می تواند برای اعتلای ورزش و جوانان و رفع موانع از مسیر اعتلای جوانان گام های خوبی بردارد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد نمایندگان مجلس در خصوص وزارتخانه ای که خود تاسیس کرده اند به وزیر پیشنهادی دولت رای بالایی دهند تا پشتوانه خوبی برای فعالیت سجادی شود.
نظرات بینندگان