arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۲۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰

آیت الله هاشمی: دروغ و افترا توسط یک جریان خاص، برای آینده کشور خطرناک است

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از مردم شهر نائین، حفظ دستاورهای نظام را مهمترین وظیفه نیروهای سیاسی فعال در جامعه عنوان كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از مردم شهر نائین، حفظ دستاورهای نظام را مهمترین وظیفه نیروهای سیاسی فعال در جامعه عنوان كرد.

به گزارش انتخاب، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی صبر در مقابل ناملایمات و همچنین رعایت مصالح اسلام و انقلاب را در شرایط كنونی برای دوستداران نظام كه در عرصه‌های سیاسی فعالند، مهم عنوان كرد و گفت: یكی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، تربیت نیروهای متخصص و متعهدی است كه سرمایه‌های این نظام به شمار می‌روند و باید برای این كشور حفظ شوند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام ورود خود به عرصه سیاست در دوران جوانی را به دلیل مبارزه با استبداد داخلی و استعمار خارجی عنوان كرد و گفت: از دیدن محرومیت‌ها و عقب‌ماندگی‌های كشور در دوران پهلوی رنج می‌بردم و مظاهر فساد نیز در جامعه عذاب‌آور بود.

ایشان افزود: در فعالیت‌های سیاسی خود همواره منافع نظام را بر منفعت شخصی ترجیح داده‌ام و هر عملی كه بخواهد به این نظام آسیب وارد كند از سوی هر كسی كه روی دهد باعث رنج و نگرانی است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنانش عدم توجه به سیاست‌های كلی و سند چشم‌انداز را برای كشور خسارت‌بار عنوان كرد و گفت: توجه به برنامه‌ها و سیاست‌ها، كشور را در مسیر صحیح هدایت خواهد كرد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی آمار صحیح را یكی از ابزارهای مهم برای برنامه‌ریزی‌های كلان كشور عنوان كرد و گفت: خدشه وارد شدن به اعتبار آمارها كه طی سالیان طولانی كسب شده، می‌تواند جبران‌ناپذیر باشد.

ایشان با انتقاد از تضعیف مرزهای اخلاق در جامعه و ایجاد فضای ناامنی و نگاه سطحی به احكام و فرامین اخلاقی اسلام تأكید كرد: ریشه‌یابی برخی حوادث پیش آمده در برخی مناطق كشور و تلاش نهادهای مسئول برای رفع علت‌ها می‌تواند احساس امنیت در جامعه را افزایش دهد.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی افزود: پرهیز از دروغ، تهمت، افترا و غیبت كه از اصول اساسی و عمیق دین مبین اسلام است، به راحتی توسط یك جریان خاص نقض می‌شود كه این امر می‌تواند برای آینده كشور و اخلاق جامعه بسیار خطرناك باشد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
نسل اول
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
2
دروغ و افترا و تهمت و... توسط هرشخص و هر جریانی که انجام شود خطرناک است.
نظرات بینندگان