arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۰۰ - ۰۱ تير ۱۳۹۰

تشكر سجادی از دولت، مجلس و ورزشكاران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سید حمید سجادی در پیامی ضمن ادای احترام به رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی مراتب تشكر و قدردانی خود را از دولت و جامعه ورزش اعلام داشت.

به گزارش انتخاب به نقل از خبر؛ سید حمید سجادی گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان پس از جلسه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تشكر از دولت خدمتگزار، نمایندگان محترم مجلس شواری اسلامی و جامعه ورزش تشكر و قدردانی كرد.

متن پیام به این شرح است:
خداوند منان را شاكرم كه این توان را به من داده است تا به عنوان فرزند ایران اسلامی در هر برهه و هر مكانی خدمتگزار ملت شریف كشورم باشم.

اینك بر خود وظیفه می دانم ابتدا از اعتماد دولت و ریاست محترم جمهوری و معرفی اینجانب به مجلس شورای اسلامی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان تشكر ویژه نموده و مراتب قدردانی خود را اعلام نمایم.

همچنین از نمایندگان محترم مجلس در خانه ملت سپاسگزارم كه در جلسه رای اعتماد حضور یافته و نسبت به اتخاذ تصمیم در این امر مهم و اثرگذار مشاركت نمودند.

اما جامعه بزرگ ورزش؛ پیشكسوتان، پهلوانان، قهرمانان، ورزشكاران، مدیران و دست اندركاران حوزه ورزش كه در این مدت حمایت های ارزشمند و مسئولانه ای انجام و لذا توان و انگیزه مرا برای حضور هدفمند و استوار در این فرصت خدمتگزاری افزایش دادند.امید كه شانه به شانه هم، بی منت و با عشق، همچنان در راه اعتلای ورزش این سرزمین مقدس گام برداریم.

یادمان باشد بهترین سعادت داشتن توفیق خدمت است؛در هر سطح و جایگاهی، چراكه حق مردم شریف ما بسیار بالاتر و بیشتر از آنی است كه هست.

اینجانب بعنوان سرباز ولایت در نظام ولایی جمهوری اسلامی ایران در هر سنگری كه باشم آماده خدمت در راه سربلندی و اعتلای ملت شریف كشورم هستم.
نظرات بینندگان