arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۲ - ۰۱ تير ۱۳۹۰

استيلي: از دايي اجازه مي گيرم/ دستيار هيتسفلد در پرسپوليس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استيلي پس از عقد قرارداد دو ساله اش با پرسپوليس گفت: من چندين سال سابقه بازي و مربيگري در تيم هميشه محبوبم پرسپوليس را دارم و خوشحالم که به اين باشگاه بازگشتم.

وي در ادامه افزود: من در جريان تصميم گيري امروز کميته فني نبودم و زماني که فهميدم اعضاي اين کميته آقاي دايي را انتخاب کرده اند به ايشان تبريک گفتم حتي قبل از تشکيل جلسه کميته فني نيز گفتم آقاي دايي يکي از گزينه هاي خوب براي هدايت پرسپوليس است.

وي در اين خصوص يادآور شد: صبح امروز بهشت زهرا بودم که به من خبر دادند کميته فني راي به انتخابم داده است که پس از آن به محل باشگاه آمدم و قراردادم را امضا کردم.

*دستيار هيتسفلد در پرسپوليس
وي از بيان فهرست بازيکنان مازاد و جديد پرسپوليس خودداري کرد اما در مورد کادرفني گفت: براي هدايت پرسپوليس از دو دستيار خارجي استفاده خواهم کرد البته بايد يک نکته را عنوان کنم. من گفته بودم دستياري در حد و اندازه هاي آقاي کي روش مي آورم که جا دارد در اين جا عذرخواهي کنم. ايشان بدون شک يکي از بهترين مربيان دنياست که به ايران آمده است.

استيلي در ادامه از حضور ميشل هاينکه ،دستيار پيشين - اوتمار هيتسفلد- در تيم فوتبال بايرن مونيخ به عنوان مربي در کادر فني پرسپوليس خبر داد و گفت: علاوه بر اين مربي خوب و بزرگ از يک مربي آلماني ديگر در کادر فني استفاده خواهيم کرد و يک مربي ايراني هم به جمع ما اضافه مي شود که من قبل از مشورت با پيشکسوتان پرسپوليس يک گزينه را انتخاب خواهم کرد همچنين آقاي سعيد عزيزيان به عنوان مربي دروازه بان ها ما را همراهي خواهد کرد و همچنين آقاي حشمت مهاجراني که بزرگ ماست به عنوان مدير فني بر مجموعه مربيان نظارت خواهد کرد.

استيلي با ابراز خرسندي از تشکيل کميته فني در باشگاه پرسپوليس گفت: تشکيل اين کميته در حيطه اختيارات باشگاه است اما من از تشکيل آن استقبال مي کنم. کميته فني مي تواند در راستاي سياست هاي باشگاه با همدلي و همياري به کادر فني کمک کند.

وي در خاتمه از آغاز تمرينات تيم فوتبال پرسپوليس طي سه، چهار روز آينده خبر داد و گفت: سعي مي کنيم از فردا کار تست از بازيکنان را آغاز کنيم و طي سه ، چهار روز آينده مراحل آماده سازي تيم در زمين چمن دنبال مي شود.

گفتني است استيلي در سال اول 350 ميليون تومان خواهد گرفت و براي سال دوم اين مبلغ تغيير خواهد کرد.
نظرات بینندگان