arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۱ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۰

همه نقاط کشور تحت پوشش خدمات ارزی پست بانک ایران قرار خواهد گرفت

در آینده ایی نزدیک همه نقاط کشور تحت پوشش خدمات ارزی پست بانک ایران قرار خواهند گرفت و مردم برای خرید و فروش ارز دچار مشکل نخواهند بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در آینده ایی نزدیک همه نقاط کشور تحت پوشش خدمات ارزی پست بانک ایران قرار خواهند گرفت و مردم برای خرید و فروش ارز دچار مشکل نخواهند بود.

بر اساس گزارش روابط عمومی پست بانک ایران: دکتر محبیان رییس هیات مدیره و مدیرعامل پست بانک با بیان مطلب فوق در مراسم افتتاح نخستین صرافی پست بانک اظهار داشت: پست بانک تنها خدمات دهنده مالی و بانکی است که در سراسر کشور و روستاها حضور دارد و این یک فرصت ویژه را برای ارائه خدمات متنوع مالی و بانکی فراهم کرده است و با سیاست گذاری های صورت گرفته قصد داریم از این فرصت به نحو مطلوبی استفاده کنیم که ایجاد صرافی یکی از همین برنامه ها می باشد.
دکتر محبیان گفت: نیاز به تامین و تسهیل خرید و فروش ارز در همه نقاط کشور از چندی پیش در پست بانک برنامه ریزی شده بود و ما با افتتاح اولین شعبه ارزی نسبت به تامین و تسهیل این نیاز اقدام کردیم.
وی در ادامه اظهار داشت: در فاز بعدی 10 شعبه خدمات ارزی تا پایان شهریور در بزرگترین استان های کشور به بهربرداری می رسد و در فازهای بعدی همه نقاط کشور را مورد پوشش قرار می دهیم تا عملیات های ارزی مشتریان بصورت آسان تری از طریق پست بانک در همه نقاط کشور صورت گیرد.

در این مراسم همچنین صداقت مدیر صرافی فراز اعتماد پست بانک گفت: اقدامات اولیه در خصوص راه اندازی صرافی در پست بانک از سال 1388 آغاز شده است که با پیگیری ها و تامین مجوزهایی که بانک مرکزی درخواست کرده بود توانستیم در سه ماهه ابتدایی سال جاری اولین صرافی پست بانک را به بهربردای برسانیم.وی در ادامه اظهار داشت: این صرافی از نوع دوم می باشد و خدماتی شامل (خرید و فروش ارز، سکه، مبادلات داخلی و خارجی) را ارائه می دهد و در چارچوب قوانین بانک مرکزی به فعالیت می پردازد.

لازم به ذکر است: نخستین صرافی پست بانک ایران خدماتی شامل: خرید و فروش انواع اسکناس ارزی و تبدیلات ارزی، صدور انواع حوالجات ارزی، خرید و فروش انواع مسکوکات طلا، نقره و سکه های یادبود، نقل و انتقال وجوه ارزی از طریق کارگزاران مالی و بانکی معتبر به اکثر نقاط دنیا، تسویه تعهدات ارزی مشتریان در نظام بانکی کشور، ورود ارز به داخل کشور و خرید ارز صادراتی، ابلاغ حواله های ارزی بصورت نقدی به دانشجویان، ارائه خدمات ارزی در کلان شهرهای ایران و مناطق آزاد تجاری و صدور انواع کارت های هاب «Master & Visa» را ارائه می کند.

گفتنی است: نخستین صرافی پست بانک ایران در نشانی تهران، خیابان مطهری، بین کوه نور و دریای نور شماره 229 ساختمان مرکزی پست بانک ایران واقع شده است.
نظرات بینندگان