arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۵ - ۰۱ تير ۱۳۹۰

باز هم افزايش قيمت بليت هواپيما!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قائم مقام وزارت راه و ترابري از افزايش قيمت بليت هواپيما در آينده نزديك خبر داد و گفت: اين امر توسط ستاد هدفمندسازي يارانه‌ها اعلام مي‌شود.
به گزارش انتخاب به نقل از ايسنا، مهندس پيل‌پايه در حاشيه مراسم روز جهاني دريانورد در جمع خبرنگاران درباره مسائل بخش دريايي و كمبود دريانورد در كشور اظهار كرد:‌ بنده قائم مقام وزارت راه هستم و اطلاعات عمومي از دريا دارم اما به عنوان كشوري كه از نظر جغرافيايي در منطقه ويژه‌اي قرار گرفته‌ايم در حوزه حمل و نقل در كليه شقوق مانند هوايي، دريايي، ريلي و جاده‌اي نقش مهمي داريم.

وي گفت: اگر سرمايه‌گذاري را در بخش حمل و نقل متمركز كنيم، مي‌توانيم براي تبديل شدن به كشور هاب منطقه گام برداريم.

پيل‌پايه تصريح كرد: سرمايه‌گذاري در بخش حمل و نقل درآمدهاي مناسبي براي كشور ما داشته و باعث اشتغال و توسعه مي‌شود و اين امر مي‌تواند در بخش دريانوردي نيز تاثيرگذار باشد.

قائم مقام وزارت راه و ترابري در پاسخ به اينكه با توجه به افزايش قيمت بليت قطار از ابتداي تير ماه، آيا تصميمي در مورد افزايش قيمت بليت هواپيما نيز گرفته شده است؟ اظهار كرد: ‌با توجه به اين كه قانون هدفمندسازي يارانه‌ها در كشور انجام مي‌شود دولت محترم و رييس جمهوري تلاش دارند كه حدالامكان هيچ گونه افزايش قيمتي نداشته باشيم و قيمت‌ها كنترل شود.

وي ادامه داد: ‌به دليل افزايش قيمت سوخت بهره‌برداران تحت فشار قرار مي‌گيرند و با توجه به اين‌كه قيمت حمل و نقل در ايران در مقايسه با دنيا ارزان‌تر است و به عبارتي قيمت‌ها آزاد هستند افزايش قيمت در حدي صورت مي‌گيرد كه جبران افزايش هزينه را كند.

پيل‌پايه با اشاره به افزايش قيمت سوخت گفت: ‌دولت موافق نيست كه به يكباره همه قيمتها آزاد شود چراكه اين امر حساس است و ممكن است باعث افزايش تورم شود.

وي درباره وضعيت شركت‌هاي هواپيمايي اظهار كرد:‌ پس از افزايش قيمت سوخت شركت‌هاي هواپيمايي از ليتري صد به 400 تومان اين شركت‌ها براي مدتي اين افزايش قيمت و فشار را تحمل كرده و پيشنهادي را به ستاد هدفمندي يارانه‌ها اعلام كردند.

قائم مقام وزارت راه و ترابري در ادامه از افزايش قيمت بليت هواپيما در آينده نزديك خبر داد و گفت: اين امر توسط ستاد هدفمندسازي يارانه‌ها اعلام مي‌شود.

براساس اين گزارش گويا بنا بوده ستاد هدفمندي يارانه‌ها تا پايان هفته جاري در زمينه قيمت بليت هواپيما تصميم‌گيري مي‌كند.

پيل‌پايه همچنين در پاسخ به اين سوال كه حكم سرپرستي مهندس علي نيكزاد در وزارت راه و ترابري از امروز به پايان رسيده و تكليف سرپرستي ايشان چه مي‌شود؟‌ اظهار كرد: ‌به محض تاييد شوراي نگهبان درباره تشكيل وزارت راه و شهرسازي به احتمال بسيار زياد نيكزاد به عنوان وزير اين وزارتخانه معرفي مي‌شود.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
0
کی گفته قیمت بلیط هواپیما خارج از ما گرونتر هستش؟؟؟؟
تازه همه هواپیماهای اونها کاملا مدرن هستن نه مثل ما که در شنبه همین هفته دو حادثه در یک خط هوایی داشتیم
نظرات بینندگان