arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۶ - ۰۱ تير ۱۳۹۰

این جمعه در مختار چه خواهیم دید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در اولين جمعه تابستان سال 1390 مخاطبان سريال مختارنامه شاهد پخش قسمت 35 اين سريال خواهند بود. قسمتي كه مهم ترين نكته آن، دچار شدن بخشي از سپاه مختار به «تعصب عربي» است كه طي آن مشكلات جبران ناپذيري براي سپاه مختار پيش مي‌آيد.

به گزارش انتخاب، در ابتداي قسمت 35 سريال، جاسوس آل زبير ـ كه نقش او توسط مسعود ميّمي مدير برنامه‌ريزي سريال ايفاء شده ـ به دستور احمر بن شميط گوش، چشم و زبانش بريده و راهي سپاه آل زبير مي‌شود كه ديدن اين منظره روحيه سپاهيان آل زبير را تضعيف كرده و به هم مي‌ريزد. در اين ميان «مُهّلب» كه همچنان در تلاش براي ايجاد تفرقه ميان سپاه عرب‌ها و ايرانيان سپاه مختار است، فردي را براي صلح نزد سپاه مختار مي‌فرسد اما تلاش‌هايش در ابتدا بي‌نتيجه مي‌ماند و به مرور به نتيجه مي‌رسد.

در اين قسمت مخاطبان شاهد صحنه‌هايي تكان دهنده از «نبرد حروراء» خواهند بود كه طي آن «بن كامل» با بازي عنايت شفيعي و «كيان» با بازي رضا رويگري نبردي جانانه مي‌كنند. بر اساس اين خبر صحنه‌هاي مربوط به نبرد حروراء به دليل تاكيد كارگردان بر وقايع گرايي و نزديكي به حقيقت، داراي خشونت زيادي است و به همين دليل توصيه مي‌شود افرادي كه بيماري قلبي و يا مشكلات عصبي و روحي دارند، قسمت دوم جنگ حروراء را كه در بيست دقيقه پاياني قسمت 35 پخش مي‌شود را تماشا نكنند.

قسمت 35 همچنين پايان بازي يكي از بازيگران مهم سريال مختارنامه خواهد بود.

 

نظرات بینندگان