arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۸ - ۰۲ تير ۱۳۹۰

از استعفاي مظلومي تعجب نکنيد!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرويز مظلومي فعلا صبر کرده تا خريدهاي استقلال کامل شود و پس از آن درباره بازيکناني که توسط باشگاه جذب شدند، اظهار نظر کند. او سعي مي کند باشگاه را آرام نگه دارد هرچند که در لا به لاي حرف هاي خود اشاره هايي غير مستقيم به خريدهاي تيمش کرده است.او در واکنشي نرم گفته: «بايد رحمتي و آندو را به زودي بخريم! »

به گزارش انتخاب؛‌ اما در دل مظلومي چه مي گذرد؟ او به واسطه فشار اطرافيان فتح ا... زاده فعلا از واکنش هاي تند خودداري کرده اما به واقع سرمربي استقلال از خريدهايي که تاکنون انجام شده راضي نيست. او فهرستي به باشگاه ارائه کرده که در آن بازيکنان به 3 دسته تقسيم شده اند. مانند همان کاري که علي دايي ابتداي فصل قبل انجام داد. درواقع او بازيکنان را اولويت بندي کرده است. به طوري که بازيکنان مورد نظرش به 3 دسته عالي، خوب و متوسط تقسيم مي شوند. پرويز وقتي اين ليست را به حاجي داد تأکيد کرد که براي قهرماني حتماً بايد 3 بازيکن عالي جذب شود و 3 بازيکن ديگر حتي اگر متوسط هم باشند اشکالي ندارد. اما آيا تاکنون 3 بازيکن عالي يا همان درجه يک جذب استقلال شده است؟

پاسخ اين سؤال را پرويز مظلومي در ميان دوستان خود داده است او مي گويد: «بازيکنان خوبي گرفته ايم. آن ها براي من قابل احترام هستند و قبول شان دارم اما من روي جذب 3 بازيکن تأکيد کرده ام. به باشگاه گفتم که بايد سيد مهدي رحمتي،آندرانيک تيموريان و سيدجلال حسيني را جذب کنيم.کريم انصاري فرد هم جزوگزينه هاي من است و بايد او را بگيريم.»

اما تاکنون هيچ يک از بازيکنان مد نظر مظلومي جذب نشده اند به طوري که او در محفلي خصوصي اعلام کرد اگر اوضاع همين طوري پيش برود من از استقلال مي روم. پرويز حتي به اين موضوع اشاره کرده که اگر امير قلعه نويي سرمربي استقلال بود الان همه بازيکناني که مد نظرش بود توسط فتح ا... زاده جذب مي شدند اما چون او زورش به حاجي نمي رسد بايد منتظر بنشيند تا شايد بازيکنان مورد نظرش جذب بشوند در حالي که فهرست استقلال فقط 3 جاي خالي دارد. علي فتح ا... زاده فرصت را از دست مي دهد. او در حالي که مدام در فکر ناهار خوردن با امير قلعه نويي يا برگزاري جلسات پنهاني با اين مربي است هيچ کوششي براي جذب بازيکنان درجه يک انجام نمي دهد و اين اهمال خشم پرويز مظلومي را هم برانگيخته است.
حال بايد منتظر مشخص شدن نام 3 بازيکن ديگر فهرست خريد امسال استقلال بود.آيا فتح ا... زاده بازهم بازيکنان درجه سه را به استقلال مي آورد؟ سؤال را اين گونه مطرح مي کنيم تا مطلب براي همه روشن بشود.امروزاگر محمدنصرتي يا کرارجاسم با استقلال فسخ قرارداد کنند آيا کسي از اين موضوع ناراحت مي شود؟ اگر آندرانيک تيموريان يا سيد مهدي رحمتي در صورت عقد قرارداد با استقلال اين کار را مي کردند چه طور؟ آيا همه از رفتن آن ها ناراحت نمي شدند؟ واقعيت را نبايد انکار کرد. ميان بازيکناني که استقلال جذب کرده وبازيکناني که جذب نشدند که فتح ا... زاده مدام خريدها را در بوق و کرنا مي کند تفاوت بسياري وجود دارد. تعدادي از بازيکنان حضورشان در تيم لازم و ضروري است اما برخي ديگر نه!

استقلال فصل قبل مشکلي بابت فاز هجومي خود نداشت. آن ها درخط حمله بازيکنان خوبي داشتند و حفظ آن ها نياز فصل بعد را هم مرتفع مي کند. مشکل استقلال در چارچوب دروازه و خط دفاع است. جايي که فقط محمد نصرتي جذب شده است. آيا اين مدافع پراشتباه مهره گم شده آبي ها در خط دفاع است؟ آيا محمد نصرتي همان بازيکني بود که آبي ها در پي اش مي گشتند؟

مسؤولان باشگاه استقلال سعي مي کنند خريد خود را بزرگ جلوه دهند؛يک بزرگ نمايي غير قابل باور.حتي منصور پورحيدري در اظهار نظري به ياد ماندني اعلام کرده محمد نصرتي بهتر از سيد جلال حسيني است! آيا مي توان باورداشت؟ تنها خريد قابل دفاع استقلال علي حمودي است. بازيکني که در دفاع راست به کار استقلال مي آيد اما ديگر خريدهاي استقلال نمي توانند ابزارقهرماني لقب بگيرند.

علي فتح ا 5 زاده سعي مي کند خريد کرارجاسم را بزرگ جلوه دهد. او حتي کرار را برتر از علي کريمي مي داند. شايد هم از لحاظ فني در برهه کنوني اين طور باشد اما آيا جذب کريمي بيشتر به کار پرسپوليس مي آيد يا جذب کرار جاسم؟ کريمي دست کم اگر آماده تر از کرار نيست تماشاگران بسياري را به ورزشگاه خواهد کشاند و حضورش در ميدان همواره ترس و اضطراب فراواني را بر دل حريفان خواهد انداخت اما کرارجاسم چه طور؟ ترديدي نيست اين بازيکن پرحاشيه بازي هاي بسياري را از دست خواهد داد آن هم به دليل بي انضباطي و محروميت.محمد نصرتي هم بازيکن پرخطايي است. او نيز بي گمان به دفعات از ترکيب استقلال دور خواهد ماند ضمن اينکه اساساً نصرتي گلزن خوبي است و نه مدافع ششدانگي. کلام را خلاصه کنيم.
 
 بي تعارف بايد گفت خريدهاي فتح ا... زاده تاکنون با جلب رضايت مظلومي رو به رو نبوده هرچند که پرويز با اجبار سعي مي کند خود را خوشحال نشان بدهد. شايعه استعفاي احتمالي او را جدي بگيريد!
 
حميدرضاعرب
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
0
امسال رو باید بدهید به تراکتور . چون نظر اقایان این است اینو میشه از مهاجرت مربی پولکی این تیم فهمید . برای نابودی پان ترکیسم این بنظر اقایان جواب میده ولی زهی خیال باطل
نظرات بینندگان