arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۰

در پی رسوايي هاي اخلاقي مکرر؛ کشيش مذهبي شاید بازیکنان منچستر را "ادم" کند!

باتوجه به رفتارهاي مشاهده شده از سوي بازيکنان منچستريونايتد و رسوايي هاي اخلاقي مکرر برخي از ستاره هاي اين تيم ازجمله وين روين و رايان گيگز، باشگاه منچستري از جان بويرز کشيش مذهبي خواسته تا ارزش هاي ازدست رفته نزد بازيکنان يونايتد در جريان درس هاي اخلاقي براي بازيکنان اين تيم را براي آنها زنده کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دانيال صدقي:باتوجه به رفتارهاي مشاهده شده از سوي بازيکنان منچستريونايتد و رسوايي هاي اخلاقي مکرر برخي از ستاره هاي اين تيم ازجمله وين روين و رايان گيگز، باشگاه منچستري از جان بويرز کشيش مذهبي خواسته تا ارزش هاي ازدست رفته نزد بازيکنان يونايتد در جريان درس هاي اخلاقي براي بازيکنان اين تيم را براي آنها زنده کند.
 
به گزارش انتخاب؛ نشريه ديلي استارضمن اعلام اين خبر نوشته که جان بويرز بايد در مورد رفتارهاي بازيکنان اين تيم درس هاي تازه اي به آنها آموزش دهد تا از بروز رسوايي هاي اخلاقي جنسي نظير آنچه درمورد چهره هاي شناخته شده اين تيم رخ داده، جلوگيري به عمل آيد.

درهفته هايي که رايان گيگز در طوفان رسانه اي مربوط به افشاي رسوايي اخلاقي وي وخيانت به همسرش و داشتن رابطه نامشروع با همسر برادر خود به دام افتاده، حتي اين خبر شايع شده بود که معشوقه او با دوايت يورک، فيل باردزلي و دني سيمپسون که همگي زماني زير نظر سرالکس فرگوسن فوتبال بازي کرده اند هم رابطه نامشروع داشته است.

سال گذشته نوبت روني بود که بابت افشاي رابطه پنهاني اش با جني تامپسون که هفته گذشته قصدخودکشي داشته و هلن وود در زمان بارداري همسرش کالين، براي يونايتد آبروريزي به بار بياورد.اين رفتارهاي ستاره هاي منچستري سبب شد تا از اين کشيش براي برپايي کلاس هاي اخلاقي وآموزش آن به جوانان آکادمي فوتبال يونايتد، استفاده شود.

بويرز که سال 1992 از واتفورد به يونايتد آمده، درمورد مأموريت خود گفته که وظيفه اصلي او آماده کردن بازيکنان جوان يونايتد براي رويارويي با زندگي در دوران بزرگسالي است و بايد به آنها درمورد دوستي، رابطه جنسي، نژادپرستي و عزاداري آموزش هايي دهد. «من طي سال هاي اخير حمايت هاي روحي زيادي از اعضاي داخل باشگاه و مردمي کرده ام که با شناخت نسبت به من اعتماد پيدا کرده اند و درمورد همه چيز با من حرف زده اند.» مسلماً جان بويرز در جريان درسهاي اخلاقي خود درمورد حوادث رخ داده اخير که در روزنامه هاي انگليسي درمورد آنها صحبت شده، حرف نخواهد زد.

يک منبع ناشناس به ديلي استارگفته که احتمالا دراين باشگاه براي اظهارات بويرز که يکي از اعضاي مهم اين تيم به شمار مي رود و تمام تلاش خود را براي کمک کردن به بازيکنان و نگه داشتن آنها در مسيردرست به کار مي گيرد، ارزش زيادي قائل خواهند بود.
جان بويرز در طول 21 سال حضور افتخاري اش درباشگاه منچستريونايتد، چندين بار با گيگز صحبت داشته و او را راهنمايي کرده است. اما نشريات انگليسي به طعنه درمورد رسوايي اخلاقي بازيکن ولزي يونايتد نوشته اند که ظاهرا گيگز دربرخي از جلسات درس بويرز به خصوص در جلساتي که درمورد وفاداري به همسر و مفاهيم مشابه صحبت مي شده، غيبت داشته است.
نظرات بینندگان