arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۰۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۵

طلبکارها برای وصول طلب شان یک پزشک را ربودند/آدم ربا مهندس عمران است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
۲۹ شهریور ماه سال جاری زن جوانی با چهره ای آشفته پای در پلیس کلانتری گذاشت و از ماجرای گروگانگیری شوهرش خبر داد.
بدین ترتیب بازپرس سهرابی در جریان این پرونده آدم ربایی قرار گرفت و دستور داد تا تیمی ازماموران اداره ۱۱ پلیس آگاهی تهران برای رهایی طعمه آدم ربایان وارد عمل شوند.

به گزارش انتخاب، زن جوان در تحقیقات ابتدایی به ماموران گفت: همسرم پزشک است و امروز صبح پس از رفتن همسرم به مطبش با موبایلش به من زنگ زد ولی فرد دیگری پشت خط بود و ادعا کرد که همسرم را ربوده اند و باید برای رهایی اش ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت کنم.

وی افزود: پس از لحظاتی دوباره گروگانگیران زنگ زدند و با اطلاع از اینکه ۲۷ میلیون تومان پول نقد در خانه دارم خواستند تا پول ها را برایشان آماده کنم تا شوهرم را آزاد کنند.

کارآگاهان در این مرحله با آموزش ابتدایی به زن جوان قرار ملاقاتی را برای پرداخت پول به گروگانگیران طراحی کردند و زن جوان در تماس با آدم رباها خواست تا برای دریافت پول در پارکی در جنوب تهران حاضر شوند.

در این مرحله گروگانگیران در محل قرار حاضر شده و درعملیات غافلگیرانه ماموران دستگیر شدند.

رییس آدم رباها زمانیکه در شعبه نهم دادسرای ناحیه ۲۷ پیش روی بازپرس سهرابی قرار گرفت ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت: من مهندس ساختمان هستم و چندی پیش پزشک متخصص برای تعمیر دفترش با من تماس گرفت و پس از انجام کارهای دفترش ۹۸ میلیون تومان از وی طلبکار شدیم و وی برای پرداخت بدهی اش چک کشید اما هر روز زنگ می زد که فعلا در حسابش پول نیست و باید دست نگه داریم.

وی افزود: هر روز ما را بازی می داد تا اینکه خسته شدیم و تصمیم گرفتیم برای زنده کردن پولمان پزشک جوان را به گروگان بگیریم تا همسرش پول درخواستی را به ما بپردازد و زمانیکه شنیدم همسر پزشک متخصص ۲۷ میلیون تومان پول تهیه کرده پذیرفتیم تا او را رها کنیم که در محل قرار دستگیر شدیم.

این مرد ادامه داد: برای زنده کردن پولم دست به این کار زدم و هیچ آزاری به پزشک جوان نرساندیم.

 *ایران
نظرات بینندگان