arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۰۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۰

مادر بی رحمی که نوزاد دو ماه اش را سوزاند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پليس ايالت «نوادا» در امريكا از دستگيري زن جواني به اتهام سوزاندن كودك دو ماهه معلولش خبر داد.
 
به گزارش انتخاب؛ اين زن 26 ساله كه «سوسيلي آردون» نام دارد، پس از دستگيري توسط مقامات پليس منكر قتل كودك خردسالش شد و اعلام كرد كه اين نوزاد دو ماهه در پي مسموميت دارويي مرده است.
 
 رييس پليس منطقه «رنو» در اين باره به روزنامه ديلي ميل، يادآور شد: اين زن جوان كه مادر سه كودك ديگر هم است، فرزند معلول خود را پس از گذاشتن درون يك كيسه زباله و با ريختن بنزين آتش زد. اين جنايت زماني آشكار شد كه يك زن حين پياده‌روي با بقاياي سوخته جسد نوزاد مواجه شد و مراتب را به پليس منطقه گزارش داد.
 
معلوليت اين نوزاد به گونه‌يي بود كه اكثر عمر كوتاه خود را در بيمارستان بستري بود و پس از مرخص شدن تحت نظارت و حمايت مادرش قرار گرفت. آزمايشات پزشكي قانوني نشان از اين موضوع دارد كه مادر اين كودك براي تسكين دردها و بي‌تابي‌هاي نوزادش به او مرفين تزريق مي‌كرد. براساس گزارش پزشكان، اين نوزاد به دليل ناتواني ژنتيكي و معلوليت شديدش تا چند ماه ديگر بيشتر زنده نمي‌ماند و نيازي به كشتن وي نبود. مادر سنگدل پيش از دستگيري اعلام كرده بود كه نوزادش را براي نگهداري به يكي از خويشاوندانش سپرده است.
 
 براساس گزارش روزنامه ديلي‌ميل اين زن كه اصالتا اهل گوآتمالا در امريكاي جنوبي است با همدستي نامزد جوانش دست به اين اقدام زده است و در صورت اثبات گناهكار بودنش به موطن اصلي خود بازگردانده مي‌شود. نامزد اين زن هم به جرم همدستي با وي تحت بازجويي قرار گرفته است.
نظرات بینندگان