arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۸۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۰ - ۰۲ تير ۱۳۹۰

عشق به عدد 2 نزد پدر شکنجه‌گر پروانه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پدر شیطان‌صفت که دختر 16ساله‌اش را تحت شکنجه قرار می‌داد در چنگال قانون گرفتار شد.
دختر این خانواده که دیگر تحمل شکنجه‌های پدر را نداشت مادرش را راضی کرد به دادسرا مراجعه کنند و از خانه جهنمی نجات یابند.
خردادماه سال‌جاری دختر 16 ساله‌ای به همراه مادرش به دادسرای شهید هاشمی ناحیه 10 مراجعه کرد و از شکنجه‌های پدرش پرده برداشت.
وقتی این دختر 16‌ساله پیش ‌روی بازپرس هادی از شعبه سوم ایستاد، گفت: پدرم هر وقت شیشه‌ می‌کشد خشن می‌شود و با کابل برق مرا به باد کتک می‌گیرد. همیشه بدنم کبود است و از خجالت نمی‌توانم به مدرسه بروم.
خواهری دارم که 5 سال از من بزرگ‌تر است اما همیشه مرا مورد سرزنش قرار می‌دهند و کوچک‌ترین آسیبی به وی نمی‌رسانند، من هم حق ندارم هیچ اعتراضی بکنم، دلیل رفتارهایش را دوست داشتن زیاد می‌داند.
نزد همکلاسی‌هایم خجالت می‌کشم بگویم این مرد پدرم است چون رفتارهای زشتی دارد.
پس از ادعاهای «پروانه»، مادر وی پیش‌ روی بازپرس ایستاد و گفت: 25 سال است که با «قاسم» ازدواج کرده‌ام. در مدت 2 سال زندگی رفتارهایش خوب بود تا اینکه «پرستو» به دنیا آمد، هنوز چند ماهی نگذشته بود که به سمت مواد رفت و پای بساط دوستانش شب‌ها را می‌گذارند. رفتارهایش تغییر کرده بود، می‌خواستم از وی جدا شوم که خانواده‌ام اجازه ندادند. مجبور شدم تحمل کنم، بسوزم و بسازم، با به دنیا آمدن پروانه چهره زندگی‌ام سیاه‌تر شد؛ قاسم هر روز بهانه‌گیری کرده و مرا به باد کتک می‌گرفت تا اینکه پدرم ارثیه میلیونی به جای گذاشت.
برق شادی را در چشم‌هایش می‌دیدم، وقتی ارثیه را گرفتم به نام خودش 2 خانه و 2 خودرو خرید، رفتارش بهتر شده بود تا اینکه بچه‌ها بزرگ‌تر شدند، به پرستو کاری نداشت ولی همیشه پروانه را مورد شکنجه قرار می‌داد. خسته شده بودم، می‌خواستم از وی طلاق بگیرم، دخترم به ستوه آمده بود تا اینکه متوجه شدیم وی قصد ازدواج دارد. او همه ارثیه‌ام را گرفت و زندگیم را تباه کرده است، شوهرم عاشق عدد 2 است؛ 2 دختر، 2 خانه، 2 خودرو و حالا 2 زن، دیگر نمی‌توانم تن به این خواسته‌ وی دهم و می‌خواهم شکایت کنم.
وقتی با ادعاهای مادر و دختر نوجوان، پدر 49 ساله پیش ‌روی بازپرس ایستاد، خود را بی‌گناه دانست و گفت من هرگز دخترم را کتک نزده‌ام و آنها به داستان‌سرایی پرداخته‌اند تا بتوانند مرا از خانه بیرون کنند. اگر همسرم بخواهد از من جدا شود من تنها نخواهم ماند و ازدواج می‌کنم.
قبول دارم که مواد مصرف می‌کنم ولی این دلیل نمی‌شود که با استفاده از مواد مخدر دخترم را بخواهم شکنجه دهم.
پس از اقرارهای پدر شیطان‌صفت، بازپرس دختر نوجوان را به پزشکی‌قانونی فرستاد تا پس از اعلام نظریه کارشناسان درباره این پرونده تصمیم بگیرند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عامک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
0
البته این عشق به عدد 2 فراگیر شده و دامن نمایندگان محترم مجلس را هم گرفته است به طوری که در مجلس دو دو را فریاد میزنند !!!!!!!!!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
0
0
داش عامک خیلی باحال بود! میدونی چرا گفتم داش و نگفتم آبجی؟ چون آبجیا معمولا از سیاست سر در نمیارن!
نظرات بینندگان