arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۳۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۸ - ۰۴ مهر ۱۳۹۵

خرابی آسانسور بیمارستان،جان بیمار80ساله را گرفت

زن بیمار پس ازانتقال به بیمارستان و به دلیل خرابی آسانسوراز روی تخت سقوط کرد و جان سپرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زن بیمار پس ازانتقال به بیمارستان و به دلیل خرابی آسانسوراز روی تخت سقوط کرد و جان سپرد.

به گزارش انتخاب، رئیس بیمارستان رازی قائمشهر ضمن تأیید این خبر گفت: زن بیمار حدود 80 ساله، جمعه شب به خاطر درد شکم به بیمارستان منتقل شد و پزشکان با توجه به مشکوک شدن به بیماری سرطان روده، او را در بخش بستری کردند.

دکتر سیدخسرو قاسم پوری تصریح کرد: صبح شنبه، بیمار از بخش طبقه اول برای انجام سونوگرافی با برانکارد توسط خدمه بیمارستان به طبقه همکف منتقل شد اما زمانی که خدمه در حال انتقال بیمار به خارج از آسانسور بودند، ناگهان آسانسور به طرف بالا حرکت کرد. قسمت جلویی برانکارد به طور کامل از آسانسور خارج شده بود و قسمت عقب در حال خروج بود که با حرکت آسانسور به سمت بالا، برانکارد بسرعت سرازیر شده و بیمار با سر به روی زمین سقوط کرد.پس از این حادثه بلافاصله بیمار به اتاق احیا منتقل و عملیات نجات حدود یک ساعت انجام شد ولی تلاش‌ها نتیجه بخش نبود و بیمار فوت کرد.

گفتنی است بیمارستان رازی قائمشهر تنها بیمارستان دولتی این شهرستان و مرکز تخصصی بیماری‌های عفونی مازندران است.این بیمارستان با 220 تختخواب، علاوه بر قائمشهر به بیماران شهرستان‌های دیگر استان مازندران هم خدمات می‌دهد.بر اساس گزارش‌های رسمی، ضریب اشغال تخت در این بیمارستان حدود صددرصد است.
 
*ایران
نظرات بینندگان