arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۰۲ تير ۱۳۹۰

آیت الله هاشمی : حق و حقیقت همواره در تاریخ پایدار است

خانواده شهید مظلوم دکتر بهشتی به همراه جمعی از خانواده شهدا و اعضای ستاد بنیاد جانبازان هفتم تیر صبح چهارشنبه با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خانواده شهید مظلوم دکتر بهشتی به همراه جمعی از خانواده شهدا و اعضای ستاد بنیاد جانبازان هفتم تیر صبح چهارشنبه با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند. 

به گزارش "انتخاب" به نقل از خبر ، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این دیدار ضمن اشاره به وقایع صدر اسلام و مشابهت‌های آن با مسائل انقلاب اسلامی ایران، تاکید کرد: شهادت شهدای هفتم تیر علیرغم خسارت‌های عظیم انسانی استحکام نظام اسلامی را بیشتر کرد و توانست فضای تهمت، نفاق و فحاشی آن زمان را که نوک پیکان آن شهید بهشتی را نشانه رفته و به صورت بحران‌سازی درآمده بود را تغییر داده و وحدت و همدلی یاران اصلی انقلاب و مردم را تقویت کند. 

وی افزود: وقایع هفتم تیر در تاریخ معاصر حادثه‌ای شبیه حادثه احد از لحاظ تعداد شهدا، مجروحان و آثار سازنده،‌ ثبت کرد. 

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مظلومیت دکتر بهشتی تاکید کرد: ایشان جزو پیشتازان انقلاب اسلامی بود که پس از شهادت بر تارک تاریخ انقلاب اسلامی ایران نشست و عظمت ایشان بر همگان مشخص شد. 

هاشمی رفسنجانی گفت: حق و حقیقت همواره در تاریخ پایدار است و هیچ فراز و فرودی نمی‌تواند آن را از بین ببرد. حقیقت گاهی گم، کم و بی‌رمق می‌شود اما همیشه وجود دارد و به طور قطع در قامت واقعی خود را نشان خواهد داد. 

وی با توصیه به همه دوستداران انقلاب به ویژه خانواده شهدای هفتم تیر به صبر و استقامت تاکید کرد: همگان باید تلاش کنیم تا انقلاب اسلامی که خون‌های زیادی برای آن ریخته شده است، در مسیر صحیح خود همیشه پایدار باشد. 

در ابتدای این دیدار آقایان دکتر لواسانی و اصغرنیا از بازماندگان فاجعه هفتم تیر مطالبی را در خصوص جایگاه و ارزش‌های اخلاقی این شهدا و همچنین تحولات جامعه بیان کردند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
0
0
امام (ره) آدم شناس بسیار خوبی بود در واقع نیروی انسانی و فرماندهان امام برای انقلاب و جنگ مقام معظم رهبری و جناب هاشمی و چند تن دیگر بودن وقتی ما از امام تعریف میکنیم یعنی همین / هاشمی واقعا از امیر کبیر بزرگتر است متاسفانه قدرش را نمی دانیم
نظرات بینندگان