arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵

ملی پوش سابق در واکنش به سخنان حسن عباسی : مردم قضاوت کنند آیا ما لمپن هستیم!؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسن عباسی در تازه ترین ویدیو ای که از او منتشر شده است به نقد فوتبال و فوتبالیست پرداخته و با ادبیاتی غیر کارشناسانه با نادیده گرفتن تمام نکات مثبتی که ورزش فوتبال را به پربیننده ترین و محبوب ترین ورزش در جهان تبدیل کرده فوتبالیست ها را لمپن دانسته و حتی کیروش مربی تیم ملی و سایر مربیان لیگ برتر را نیز بی نصیب نگذاشته است . او حتی به مبالغ دریافتی بازکنان ایرانی از باشگاه های خارجی هم نقد داشته و با کنایه گفت :" کسی که از تیم آلمانی تا قطری میلیون ها دلار گرفته است کجا به درد این جامعه خورده است ؟"


برنامه نود هم ردیف با شیطان !

این کارشناس که پیش از این نیز در سخنرانی ای عجیب ارتش را غیر منصفانه به چالش کشیده و در این باره با برخورد قاطع از طرف جامعه رو به رو شده بود این بار برنامه نود را هم ردیف با شیطان دانسته و میگوید : "تا نزدیک اذان صبح برنامه نود پخش می شود که چه کسی پیراهن چه کسی را کشیده است ، این غفلت است و کار شیطان ! "

امیر حسین اصلانیان : مردم قضاوت کنند آیا ما لمپن هستیم !

در این باره با امیر حسین اصلانیان مهاجم سابق پرسپولیس به گفت و گو نشستیم و نظر او را جویا شدیم .
 
این فوتبالیست سابق به روزپلاس گفت : من تا به حال این آقا را ندیده ام ، از حواشی ای که پیش از این داشته هم بی خبر هستم ، اما به یک باره بسیاری از هواداران در فضای مجازی ویدیویی را برای من فرستادند که واقعا متعجب شدم ! در جایی به آقای دایی اشاره میکنند که چندین میلیون دلار از آلمان و قطر گرفته اما تا به حال به درد جامعه نخورده است که به نظرم بهتر است خود علی دایی جواب این بخش را بدهد ، اما جایی میگوید تمام بازیکن ها لمپن هستند و قصه ای ندارند ! پدر بزرگ من حقوق خوانده است ، پدرم جراح است ، خود و برادرم تحصیلات دانشگاهی داریم و برادرم در کانادا از مدیران ارشد است ، در 20 سالی که فوتبالیست بودم ،به عشق مردم و هواداران میلیونی پرسپولیس پنج سال به طور رایگان برای این تیم بازی کردم . این درست نیست اگر با کسی مشکل شخصی داریم دل میلیون ها هوادار فوتبال را بشکنیم و به پربیننده ترین برنامه تلویزیون توهین کنیم !

نظرات بینندگان