arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۵ - ۰۲ تير ۱۳۹۰

افزایش کرایه ها موقتی است / با افزایش نامتعارف برخورد می کنیم

رئیس شورای عالی استان ها گفت: با شرکت های اتوبوسرانی که به صورت غیرمتعارف کرایه را افزایش داده اند در صورت اصلاح نکردن کرایه ها ، برخورد می شود .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس شورای عالی استان ها گفت: با شرکت های اتوبوسرانی که به صورت غیرمتعارف کرایه را افزایش داده اند در صورت اصلاح نکردن کرایه ها ، برخورد می شود .

به گزارش "انتخاب" ، چمران در حاشیه اجلاس شورای عالی استانها در جمع خبرنگاران در خصوص افزایش نامتعارف کرایه در برخی خطوط اتوبوسرانی افزود : به تخلف شرکتهایی که برخلاف مصوبه شورای اسلامی شهر تهران اقدام به افزایش نامتعارف کرایه کرده اند رسیدگی

می شود و در صورتی که روند را اصلاح نکنند ممکن است قرارداد شرکت های متخلف لغو شود .

وی با اشاره به مصوبه شورای شهر در خصوص افزایش 15 درصدی نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در پایتخت و اجرای ان از اول تیر گفت : اقدام برخی خطوط به افزایش بیش از مصوبه شورای شهر خلاف است و شب گذشته جلسه ای با حضور شهردار، معاون ترافیک و مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی داشتیم و قرار شد تا ظهر امروز رویه اصلاح و گزارش ان به بنده ارائه شود .

چمران در خصوص اعتراض برخی مسئولان به افزایش نرخ کرایه اتوبوسها گفت : استاندار تهران اعتراض نکرده است ، با وی صحبت کردیم ، شایعاتی در این خصوص مطرح و بزرگ شد و استاندار تهران براجرای صحیح مصوبه تاکید داشت .

رئیس شورای عالی استانها با اشاره به نرخ های مصوب شورای شهر تهران گفت : نرخ کرایه اتوبوسهای شرکت واحد 25 تومان و خطوط خصوصی هم 25 تومان افزایش یافته است و در خطوطی که طولانی است تا 50 تومان براساس کیلومتر افزایش دارد .

چمران افزود : خط اتوبوسرانی راه اهن - تجریش در گذشته 100 تومان بود که هم اکنون به 300 تومان افزایش یافته البته این موقت بوده و هنوز به تصویب شورای شهر نرسیده است و باید کاهش یا تثبیت این نرخ در شورا بررسی و تصویب شود .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
0
1
جالب است که خودشان افزايش مي دهند و بعد مي گويند با کساني بيشتر از آنچه ما گفته ايم افزايش دهند برخورد مي شود! يعني فرار به جلو!
ديگر چيزي براي گفتن نمي‌ماند!
نظرات بینندگان