arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۱ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵

قزوین آماده استقبال از رئیس جمهور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیر ستاد سفر رئیس جمهور به قزوین گفت: تشکل های اجتماعی استان قزوین برای استقبال از رئیس جمهور آمادگی کامل دارند و برای این سفر مهیا شده اند.

به گزارش  روابط عمومی استانداری قزوین، محسن قاسمی در این باره اظهارداشت: تشکل های اجتماعی همراه با احزاب سیاسی و اقشار مردمی با وحدت و انسجام آماده استقبال از رییس جمهور هستند.

قاسمی تصریح کرد:تشکلهای اجتماعی باانتشار بیانیه هایی مردم را دعوت به حضور گسترده در استقبال از رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید کرده اند و خودنیز با نشاط اجتماعی و پویایی حضور پررنگی دراین مراسم خواهند داشت.

وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید در همه سفرها دستاورد های خوبی دارد و یکی از بحث های مهم در دولت ایشان احیای شورای اجتماعی کشور بود که با احیای این شورا و به تبع آن در استان به دنبال این بودیم که همه مسئولان، نخبگان و مردم را جهت بررسی و آسیب شناسی و ارایه راهکارهایی در راستای حل مسائل و آسیب های اجتماعی حساس کنیم که در استان در این خصوص نهاد سازی به نهادسازی قدرتمندی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی انجام داده ایم.

مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری اظهارداشت: دولت آقای روحانی دولت متعادلی است و عملکرد ایشان در۳ سال گذشته در کشور درخشان است و در استان نیز تلاش مناسبی در راستای عملی ساختن اهداف ایشان در حیطه های مختلف فرهنگی و اجتماعی همراه با سایر حوزه ها، صورت گرفته است.
 
قاسمی ادامه داد:دولت به تنهایی وبدون مشارکت مردم قادربه حل مشکلات نیست ونمونه عینی مشارکت مردمی تشکل های مردمی و اجتماعی هستند که دستگاههای دولتی نیز در این راستا موظف شدند تا وظایف خود را در حد امکان به تشکل های مردمی واگذار کنند.
برچسب ها: تشکل ، استقبال ، دستاورد
نظرات بینندگان