arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۷ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵

تداوم سفرها و سخنان شبه انتخاباتی سعید جلیلی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 ایرنا نوشت: نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بازشناسی ماهیت دوست از دشمن دستاورد ارزشمند دوران پر افتخار دفاع مقدس است.

سعید جلیلی در جمع نمازگزاران مسجد امام رضا (ع) شهر زاویه شهرستان زرندیه افزود: نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، درگیر جنگی تمام عیار با ابرقدرت های منطقه شد و ایمان به خدا و باور معنوی و اعتقادی رزمندگان و ملت سلحشور ایران رمز پیروزی در این پیکار نابرابر بود.

وی ادامه داد: دفاع مقدس گنجینه ارزشمند ملت بزرگوار ایران اسلامی است و در سایه وحدت و ایستادگی مردم و ارادتمندان به انقلاب تجربه های ارزشمندی در باب شناخت توطئه گری ها و دسیسه های بیگانگان به دست آمد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد: در حالی که بسیاری از کشورهای جهان و منطقه در بی ثباتی و ناامنی به سر می برند، ایران اسلامی به برکت مجاهدت خون پاک شهدا و ایستادگی ملت در اقتدار کامل است.

جلیلی اظهار کرد: بیداری اسلامی در منطقه نمونه الگوبرداری صحیح از فرهنگ مقاومت و ایستادگی ملت ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی است. 

وی افزود: امروز کشور درگیر جنگ تمام عیار اقتصادی است که دشمنان و بدخواهان نظام با تحمیل آن، به دنبال تضعیف پایه اقتصاد کشور هستند و اعتماد نکردن به وعده های توخالی آنان، کلید موفقیت روزافزون ملت در این جنگ است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: باید دستاوردهای ارزشمند نظام را شناخت و با تقویت آن، سرمایه آینده کشور را اندوخته کرد.

جلیلی ادامه داد: دشمن امروز در جبهه نظامی جرات ورود به عرصه پیکار را در خود ندارد و اخلاص و ایمان جوانان مومن و انقلابی اجازه هرگونه تحرک را از بیگانگان ستانده است.
وی ادامه داد: درس بزرگ دفاع مقدس تفکر و فرهنگ غنی مقاومت است که باید نسل به نسل و سینه به سینه حفظ شود.

نظرات بینندگان