arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۸ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵

راز جنایت هولناک در سینه مرد کینه جو

راز قتل مرموز جوانی که با ضربات چاقو در کوار به قتل رسیده بود، فاش شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
راز قتل مرموز جوانی که با ضربات چاقو در کوار به قتل رسیده بود، فاش شد.

«خبرجنوب» نوشت: نخستین برگ از این پرونده هولناک سال گذشته ورق خورد. در آن زمان زنی به دادسرای کوار رفت و خبر از ناپدید شدن پسرش داد.

وی گفت: چند روز قبل پسرم برای بردن گاو به دامداری رفت اما از آن زمان از او خبری نیست.

آن روز چندین بار با پسرم تماس گرفتم تلفن همراهش روشن بود اما جواب نمی داد تا اینکه بعد از چند ساعت تلفن همراهش خاموش شد. برای همین نگران هستم و تصمیم گرفتم ماجرا را به پلیس اطلاع دهم.

با اظهارات این زن مأموران پلیس آگاهی راهی محلی که پسر آخرين بار رفته بود، شدند. در این میان از نگهبان گاوداری در مورد این جوان پرسیده شد، نامبرده اظهار بی اطلاعی کرد و مدعی شد که وی برای سرکشی به گاوداری آمده اما بعد از دقایقی آنجا را ترک کرده است.

کشف جسد

در حالی که تحقیقات برای مشخص شدن موضوع آغاز شده بود ماموران باخبر شدند که جسد جوانی در اطراف کوار پیدا شده است. ماموران پس از اطمینان از این موضوع بلافاصله در محل حاضر شده و دریافتند که این جسد متعلق به جوانی است که چند روز قبل خانواده اش مفقود شدن وی را گزارش داده اند. با بررسی دقیق صحنه اینگونه به نظر می رسید که وی خودزنی کرده است از این رو به دستور بازپرس پرونده جسد این جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت. 

گزارش پزشکی قانونی مسیر تحقیقات ماموران را وارد مرحله تازه ای کرد زیرا اعلام شد که وی قربانی یک جنایت است از این رو فرضیه خودزنی رد شد و رسیدگی به این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

دروغهای یک آشنا

کارآگاهان با اطلاعاتی که بهدست آورده بودند جوانی را که از دوستان وی بود به عنوان تنها مظنون جنایت شناسایی کردند. او در بازجوییها خود را بیگناه دانست و گفت: من از کودکی با این جوان دوست بودم و دلیلی برای انجام این کار وجود ندارد. اما با وجود ادعاهای این جوان تحقیقات حکایت از اختلاف این دو جوان داشت.

اظهارات جوان در حالی بیان میشد که بررسیها نشان میداد وی در جنایت دخالت داشته و راز ناپدید شدن دوستش را میداند. بازجویی از او ادامه یافت و وی در نهایت پرده از جنایتی هولناک برداشت. او گفت: مدتی قبل از این جنایت قربانی با دختر جوانی در ارتباط بود.

یک روز که به همراه آن دختر برای تفریح به خارج از شهر رفته بود با من تماس گرفت و خواست که به عنوان سارق مسلح نزدشان بروم و آن دختر را مورد آزار و اذیت قرار دهم. من هم این کار را انجام دادم. اما پس از مدتی توسط پلیس دستگیر شده و به سه سال زندان محکوم شدم. 

وی ادامه داد: من به خاطر بلایی که او بر سرم آورد مدت ها در زندان بودم و همیشه به این فکر می کردم که از او انتقام بگیرم. به محض اینکه از زندان آزاد شدم، دنبال فرصت مناسبی برای اجرایی کردن نقشه ام بودم. 

چند روز بود که او را تعقیب میکردم از این رو روز حادثه که وارد گاوداری شد من در گوشه ای کمین کردم. زمانی که از گاوداری خارج شد او را تعقیب کرده و در یک موقعیت مناسب پس از درگیری او را با چاقو به قتل رساندم.

متهم در ادامه اعترافاتش جزئیات دیگری از این جنایت را فاش کرد.

در ادامه برای وی قرار بازداشت موقت صادر شد. این پرونده هم اکنون نزد زارعی دادستان کوار در دست بررسی است.
نظرات بینندگان