arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۱ - ۰۶ مهر ۱۳۹۵

سه تجمع مقابل مجلس

جمعی از صاحبان مسکن مهر، مربیان پیش دبستانی و بازنشستگان آموزش و پرورش امروز - سه شنبه - مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جمعی از صاحبان مسکن مهر، مربیان پیش دبستانی و بازنشستگان آموزش و پرورش امروز - سه شنبه - مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش ایرنا، صاحبان مسکن مهر پردیس در اعتراض به اقدام دولت مبنی بر ضرورت پرداخت 12 میلیون تومان برای تحویل واحدهای مسکونی به صاحبان آنها مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

یکی از این تجمع کنندگان در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا اظهار داشت: دولت می بایست تا امروز واحدهای مسکونی را به صاحبان آن تحویل می داد، ولی دوباره از ما درخواست مبلغی برای تحویل مسکن کرده است که ما دیگر توانایی پرداخت این پول را نداریم.

** تجمع به دلیل بی توجهی به وضعیت معیشتی بازنشستگان آموزش و پرورش
جمعی از بازنشستگان آموزش و پرورش نیز در اعتراض به بی توجهی به وضعیت معیشتی آنها مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

یکی از این تجمع کنندگان گفت: ما نسبت به همسان سازی حقوق بازنشستگان این وزارتخانه با سایر نهادها اعتراض داریم.

**عدم ارتقای وضعیت شغلی علت تجمع مربیان پیش دبستانی 
جمعی از مربیان پیش دبستانی نیز به دلیل عدم ارتقای وضعیت شغلی خود مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

یکی از این تجمع کنندگان درمورد این تجمع گفت: ما خواستار اجرای اصلاحیه تبصره 10 ماده 17 قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش هستیم.

وی افزود: بر اساس این اصلاحیه باید وضعیت شغلی ما ارتقا یابد و وضعیت قراردادی ما باید تغییر کند، ولی متاسفانه این قانون هنوز برای برخی از مربیان اجرایی نشده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان