arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۵ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵

یار سابق احمدی نژاد: او از خودراضی است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حسن بیادی معتقد است الگوی انتخاباتی احزاب ایران در هیچ جای دنیا نمونه ندارد وی در همین رابطه می‌گوید: در یك كلام بگویم كه این مدل و روش در آرایش سیاسی هیچ جای دنیا و جهان سیاست حتی در كشورهای موسوم به جهان سومی ها وجود ندارد و این مدل بیشتر به یك روش قبیله ای و باندی شبیه است تا یك جریان سیاسی منطقی در كشورهای توسعه یافته. دلیل این معضل هم عدم وجود یك ساختار سیاسی و اجرایی مبتنی بر تفكر حزبی و عدم وجود مدیریت یكپارچه در جامعه اجرایی است.


به گزارش خبر آنلاین وی در همین رابطه می‌افزاید: بنده اعتقاد دارم که اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و همچنین گروه های معتدل و مستقل با توجه به عدم موفقیت باندهای سیاسی و آشفتگی حاصل از آن، برای انتخابات سال آینده باید با دو کاندیدای مجرب و مقبول  وارد رقابت انتخاباتی شوند و از دوقطبی شدن جامعه بپرهیزند و به شور و حال انتخابات بیافزایند تا نظر مقام معظم رهبری دال بر حضور حداكثری مردم شریف پای صندوق های رای محقق شود.


وی در همین رابطه اضافه کرد: با وجود باندهای سیاسی و تمامیت خواه در این جریان، كما فی السابق نتیجه قابل قبولی متصور نیست و جامعتین هم باید بدانند كه متعلق به این باندهای سیاسی موسوم به اصولگرا نیستند در حالی كه این بزرگواران متعلق به همه جامعه هستند و در این چند دوره اخیر انتخابات ثابت شده كه این گروه ها نتوانسته اند شأن و شئون آنان را رعایت كنند و از این محور بیشتر به عنوان ابزار برای رسیدن به هدف  استفاده شخصی می كنند.


حسن بیادی همچنین معتقد است: حضور آقای قالیباف بسیار مؤثر و مفید و حضور آقای ولایتی قابل تامل است.


سخنگوی جبهه ایستادگی درباره توصیه پذیر بودن احمدی نژاد می‌گوید: احمدی نژاد از حداقل توصیه و مشورت پذیری برخوردار است. او از خود راضی است و آستانه تحمل انتقادش بسیار ضعیف است.
نظرات بینندگان