arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۸۲۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵

شکایت نتانیاهو از دادستان کل اسرائیل

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دادگاهی در قدس خواست از تصمیم خود برای انتشار فاکتورهای مربوط به هزینه خشکشویی وی و خانواده‌اش صرف نظر کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت ارم نیوز، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تمایلی ندارد جزئیات هزینه خشکشویی وی و خانواده‌اش منتشر شود برای همین دادخواست‌هایی را علیه دفترش و دادستان کل اسرائیل برای ممانعت از این مساله ارائه کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیشتر روی هزینه‌های مواد غذایی در دفتر نتانیاهو و منزل وی متمرکز شده بودند.

نتانیاهو از دادگاهی در قدس خواست از تصمیم خود برای انتشار فاکتورهای مربوط به هزینه خشکشویی وی و خانواده‌اش صرف نظر کند. وی با استناد به اینکه حق دارد از مسائل شخصی خود محافظت کند چنین درخواستی را ارئه کرده است.

سه سال پیش وی به دلیل صرف هزینه ۱۲۷ هزار دلار برای تهیه اتاق خواب در یک هواپیما در سفرش به لندن مورد انتقاد قرار گرفته بود.

وکلای نتانیاهو می‌گویند، درج هزینه‌های خشکشویی یک رفتار بچگانه و مداخله در امور شخصی نتانیاهو است اما "انات ریویوو" که ناظر بر پایبندی به قانون انتشار اطلاعات در دفتر نتانیاهو است می‌گوید مردم حق دارند این مساله را بدانند.

زمانی که ریویوو با دادستان کل اسرائیل تماس گرفت وی نیز با ناظر مذکور هم‌ عقیده بود. برای همین نتانیاهو علیه این دو دادخواستی را ارائه کرد.
نظرات بینندگان