arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۹ - ۰۷ مهر ۱۳۹۵

قاتل فراری بعد از ۲۱سال دستگیر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: قاتل فراری که در استان کرمانشاه مرتکب قتل شده بود پس از گذشت 21 سال از وقوع جرم، توسط پلیس زنجان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا صالحی افزود: در سال 1374 در استان كرمانشاه گزارش قتلی به پلیس اعلام و در بررسی‌ها مشخص می‌شود كه مرد جوانی به علت درگیری دسته‌جمعی، فردی را به قتل رسانده و متواری شده است و در این مدت با توجه به تغییر محل سكونت این فرد، امكان دستگیری وی برای پلیس امكان‌پذیر نبود.

این مقام ارشد انتظامی استان زنجان تاکید کرد: با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده پلیس، مشخص شد كه قاتل فراری در این مدت در شهرستان خرم‌دره زندگی می‌كرد.

صالحی ادامه داد: پس از كنترل نامحسوس محل اختفای قاتل و اطمینان از صحت موضوع، در عملیات ماموران انتظامی شهرستان خرم‌دره، متهم پس از حضور در منزل دستگیر شد.

وی با اشاره به این‌كه متهم دستگیر شده به قتل در استان كرمانشاه در سال 1374 اعتراف كرد، گفت: قاتل پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان خود و با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتكاب جرم، آرامش و آسایش مردم را مختل کنند.
نظرات بینندگان