arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۹۵۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۴ - ۰۴ تير ۱۳۹۰

حاجيلو: اين خطا نبود، خيانت است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست تيم فوتبال اميد گفت: متأسفانه کساني که در فدراسيون اطلاعات لازم را از شرايط قبلي تيم اميد به کادر فني جديد ندادند، به مردم خيانت کردند. اصغر حاجيلو اظهار کرد: اگر دنبال مقصر مي گرديد، اسم بنده اعلام شود تا همه بروند دنبال کارشان. به طور مثال نبايد اکنون گفت علي کفاشيان رئيس فدراسيون مقصر اصلي اين ناکامي است؛ فدراسيون يک مجموعه است که عوامل مختلفي در آن کار مي کنند.
وي گفت: کمال کاميابي نيا در 2 بازي رفت و برگشت تيم اميد مقابل قرقيزستان دواخطاره شد؛ اين بازيکن به مربي اش گفت که دو اخطاره است اما مربي اش به او گفته بازي در مرحله پلي آف بوده و ممکن است اين اخطارها را ببخشند. اين بازيکن هم خودش ديگر پيگيري نکرد.
وي گفت: کارمندان روابط عمومي بايد اين موضوع را به کادر فني فعلي انتقال دهند يا اينکه روابط بين الملل يا کميته جوانان بايد اين کار را مي کردند. نبي نامه اي براي معيني نوشته که تمامي اطلاعات و ID کارت ها و... را تحويل کادر فني جديد تيم اميد بدهيد که متأسفانه کميته جوانان هم اين کار را نکرد.
وي در پاسخ به اين سؤال که چرا اين موضوع به اطلاع مردم نرسيد تا حمايت بيشتري از تيم ملي داشته باشند، گفت: به مردم نگفتيم تا عراقي ها هم متوجه اين مسأله نشوند. تيم حريف هم از اين اتفاق اطلاع نداشت و در دقيقه 23 متوجه شدند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
0
0
اقای حاجیلو. شما وظیفتو انجام ندادی اقاجان.اصلا فکر نکنم شما تو ذهنت باشه از کسی سوال کنی ایا بازیکن دو اخطاره داریم یا نه. اگه میگفتی که می دادن اوناهم کم کاری کردن و گناه شما هم کم نبوده جونم.
نظرات بینندگان